FANDOM

SteadyEddie14
Zwyczajny Edek

Zwyczajny Edek (ang.Steady Eddie) - jest drugim odcinkiem serii dwunastej. Jego polski tytuł jest nieoficjalny, gdyż odcinek nie został wyemitowany w Polsce.

Fabuła

Edek ma zabrać koło młyna do Wielkiego Wodnikowa. Chce by ludzie go podziwiali więc decyduje się pojechać trasą obok szkoły mimo, że jest ona bardzo wyboista. Podczas jazdy przez nierówne tory liny trzymające koło młyna na wagonie zaczynają się poluzowywać. Gdy Edek wjeżdża na Gabrysiowe Wzgórze, koło spada z wagonu i zaczyna toczyć się w dół wzgórza. Następnie wylatuje w powietrze i ląduje na jednym z wagonów pełnych złomu, które Gabryś zabiera do huty. Edek rusza w pościg za Gabrysiem i w ostatniej chwili ratuje koło młyna przed przetopieniem. Koło zostaje załadowane na wagon Edka i przymocowane do niego za pomocą łańcuchów. Edek szybko zawozi je do Wielkiego Wodnikowa.

Postacie

Miejsca

Ciekawostki

Niejasności

  • Gdy Edek przejeżdża obok szkoły, w jego kabinie nie przebywa maszynista i palacz.
  • Gdy Edek przejeżdża przez wyboiste tory, jego przednie małe koła się wykolejają.
  • Gdy Gabryś wjeżdża na bocznicę przy hucie, na torach pojawia sie tajemnicza czarna kropka.
  • Wagony służbowe powinny zostać dołączone do pociągów Edka i Gabrysia.
  • W tym odcinku pojawia się Stalowy Most w swoim nowym wyglądzie. Nie został on jednak zbudowany aż do odcinka Tomek Gwałtownie Hamuje.
  • Koło młyna powinno być przymocowane do wagonu wyłącznie za pomocą łańcuchów.
  • Edek nie może sam wybierać, którą trasą chce jechać, gdyż zwrotnice przestawia nastawniczy.
  • Edek powinien wiedzieć, że jazda po wyboistych torach z kołem młyna to zły pomysł.
  • W jednej scenie maszynista Edka nie jest wykonany za pomocą CGI.

Galeria