FANDOM

-Jeszcze nigdy nie widziałam kąpiącego się wagonu! To rozkoszne! | Alicja Botti

Toby'sTriumph91
Zwycięstwo Tobika

Zwycięstwo Tobika (ang.Toby's Triumph) - jest szesnastym odcinkiem serii jedenastej.

Fabuła

Tobik ma zabrać Alicję Botti na piknik, na którym ma się odbyć jej koncert. Martwi się, gdyż nigdy wcześniej nie woził tak ważnego pasażera. Przed wyjazdem w trasę, Tobik i Hania zostają dokładnie umyci, a Pani Ekspedientka przygotowuje dla śpiewaczki specjalną herbatkę. Tobik ma odebrać Alicję Botti z lotniska. Przez całą drogę tramwaj parowy martwi się, że sobie nie poradzi. Popełnia przez to wiele błędów. Pokonuje za szybko zakręt w wyniku czego rozlewa się specjalna herbatka. Następnie zjeżdża na na stare tory, gdzie się brudzi. Na koniec wjeżdża do wielkiej kałuży i wyjeżdża z niej cały pokryty błotem.

W końcu Tobik dojeżdża wraz z Hanią na lotnisko. Alicja Botti czuje się okropnie widząc brudnego Tobika i zabłoconą Hanię. Stwierdza, że nie może pojechać na koncert w tak brudnym wagonie. Tobik szybko jedzie do myjni. Tam on i Hania zostają umyci, a ekspedientka szykuje nową specjalną herbatkę. Tobik dojeżdża na piknik czysty. Wszyscy są zadowoleni.

Postacie

Miejsca

Ciekawostki

Niejasności

  • Nie jest wyjaśnione dlaczego zwrotnica była skierowana na stare, zarośnięte tory.
  • Model Pani Szyneczki z odcinka Zielony Zawiadowca z serii dziesiątej jest widoczny w tłumie ludzi, ale sama Pani Szyneczka stoi wraz z mężem na peronie w pobliżu miejsca, w którym odbywa się piknik.
  • Jurek Kowal jest obecny na pikniku, mimo, że chwilę wcześniej pracował w polu i ostrzegł Tobika przed kałużą.
  • Alicja Botti nie zgadza się aby Tobik zabrał ją na koncert twierdząc, że ten jest zbyt brudny, ale w odcinku Tomek, Piotruś i Pisk Alicja Botti zgodziła się aby brudny Piotruś zabrał ją na koncert.
  • W kilku scenach oczy Tobika są ustawione pod złym kątem względem siebie.
  • W angielskiej wersji Alicja Botti mówi bez włoskiego akcentu.
  • Gabryś ma dżwięk gwizdka Edka, a Ela ma dżwięk klaksonu Berci.

Galeria