FANDOM

-Na nas już czas! Na nas już czas! Jest tyle do zobaczenia, nie ma czasu do stracenia! | Tomek

Seing.png
Zwiedzanie Wyspy

Zwiedzanie Wyspy (ang.Seeing the Sights) - jest dziesiątym odcinkiem serii dziesiątej.

Fabuła

Jest lato i Tomek otrzymuje zadanie przewiezienia gości na wycieczkę po wyspie. Gabryś jest zazdrosny i uważa, że to on powinien otrzymać to zadanie. Mówi też Tomkowi, że tylko duża lokomotywa jest wstanie pokazać gościom wszystkie atrakcje wyspy w jeden dzień. Tomek jest zły i postanawia pokazać gościom wszystkie atrakcje wyspy w jeden dzień. Przy każdym postoju niecierpliwi się i szybko wyrusza w dalszą drogę. To sprawia, że zostawia kilku gości w porcie, nad czarnym jeziorem i pod szkockim zamkiem. Dopiero po rozmowie z Bercią, która zabrała gości zostawionych w porcie, Tomek uświadamia sobie do czego doprowadził. Szybko wraca do odwiedzonych miejsc i zabiera pozostawionych tam gości. Gdy dojeżdża na plażę decyduje się dać gościom możliwość spędzenia nad morzem reszty dnia. Gabryś się z niego śmieje, ale ten mówi mu, że lepiej dla gości jest zobaczenie jednej atrakcji dokładnie, niż wielu w pośpiechu.

Postacie

Miejsca

Ciekawostki

Niejasności

  • Tomek nic nie mówi nastawniczemu, że zamierza zatrzymać się na kilka godzin w pobliżu plaży.
  • W czasie gdy goście przebywają na plaży, Tomek powinien stać na bocznicy by nie blokować głównej linii.
  • Konduktor powinien powiedzieć Tomkowi, że nie wszyscy goście wsiedli do pociągu.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki