FANDOM

-Gruby Zawiadowca stracił swój głos, dlatego ja jestem zawiadowcą dopóki go nie znajdzie! | Piotruś

TheGreenController37
Zielony Zawiadowca

Zielony Zawiadowca (ang.The Green Controller) - jest piątym odcinkiem serii dziesiątej.

Fabuła

Gruby Zawiadowca rozchorował się i stracił głos. Pani Szyneczka przyjeżdża do lokomotyw za niego i mówi Piotrusiowi co wszystkie lokomotywy mają robić. Piotruś odrzuca pomoc Tomka i wszystko zaczyna mu się mieszać. W efekcie każe Gabrysiowi ciągnąć wolny pociąg towarowy,Kubie przemalować się tak by wyglądał jak pszczoła, a Tobikowi ciagnąć express. Wkrótce odkrywa swój błąd i prosi o pomoc Tomka. Dwie lokomotywy przemierzają wyspę, a Piotruś po kolei przypomina sobie co mówiła mu żona zawiadowcy. Wkrótce wszystkie lokomotywy pracują tak jak powinny.

Postacie

Miejsca

Ciekawostki

  • Jeden z wagonów w elektrowni węgla ma twarz Byczka.

Niejasności

  • Gawędziarka stoi obok Pani Szyneczki, gdy ta rozmawia z Piotrusiem, ale gdy Pani Szyneczka mówi co ma zrobić Tobik, gawędziarka stoi z pasażerami na peronie stacji Maithwaite.
  • Przemalowanie Kuby na kolor żółty i czarny, a następnie na kolor czerwony zajęłoby więcej niż jeden dzień.
  • Gabryś i Kuba wierzą w to, że Piotruś jest zawiadowcą, ale ten w odcinku Piotruś i Semafor okłamywał ich, a ci postanowili już nigdy w nic mu nie uwierzyć.
  • Maszynista Piotrusia powinien zapamiętać to co mówiła Pani Szyneczka.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki