FANDOM

-Jak można mówić takie rzeczy! Damy mu nauczkę! | Donald i Darek

BowledOut11
Zepsuta Lokomotywa

Zepsuta Lokomotywa (ang.Bowled Out) - jest osiemnastym odcinkiem serii czwartej.

Fabuła

Wizyta Stefcia  na kolei grubego zawiadowcy dobiega końca. Pan Szyneczka mówi lokomotywom, że wkrótce na jego kolej przebędzie nowa lokomotywa spalinowa do pomocy. Wkrótce przyjeżdża nowy spalinowóz i od razu obraża lokomotywy parowe. Parowozy są złe, że nie mogą się na nim zemścić. Póżniej nowy spalinowóz jedzie na przegląd. Jego wydech zapycha kapelusz inspektora w wyniku czego spalinowóz nie może pracować. Kaczor i Stefcio ciągną za niego pociag pośpieszny i dojeżdżają na stację Crovan's Gate w rekordowym czasie. Następnego dnia Stefcio wraca na swoją kolej, a nowy spalinowóz odjeżdża pozostawiając po sobie jedynie okropny zapach i zniszczony kapelusz.

Postacie

Miejsca

Ciekawostki

  • Ten odcinek opiera się na opowieści z Railway Series pod tym samym tytułem.
  • W polskiej wersji z TVP3 Kraków ten odcinek nosi tytuł "Diesel dostaje nauczkę".

Niejasności

  • Gdy Gabryś mówi: "To skandaliczne!", jego przednie małe koło jest wykolejone.
  • Gdy nowa lokomotywa spalinowa przybywa na kolej grubego zawiadowcy i obraża lokomotywy parowe widać, że Kuba, Donald i Darek co chwilę zamieniają się miejscami.
  • Wagony które toczą się za Kubą przy Domkowie są pchane przez człowieka, gdyż w następnej scenie widać cień ręki oddalającej się od wagonów.
  • Gdy nowa lokomotywa spalinowa każe Kaczorowi i Stefciowi zwrócić na siebie uwagę, za Kaczorem i Stefciem nie widać Domkowa, które było widać chwilę wcześniej.
  • Gdy Kaczor i Stefcio wjeżdżają na wzgórze, widać między ich wagonami czerwony i niebieski przewód.
  • Gdy Kaczor i Stefcio wjeżdżają na wzgórze, tory pod nimi unoszą się i opadają pod ich ciężarem.
  • Gdy Gabryś odjeżdża ze stacji Crovan's Gate, ma dżwięk gwizdka Kaczora.
  • Nowa lokomotywa spalinowa nie powienna opuścić kolei grubego zawiadowcy bez pozwolenia.
  • Kuba ma dżwięk gwizdka Smarka.
  • Stefcio ma dżwięk gwizdka Radka.
  • W polskiej wersji przez cały ten odcinek Kaczor ma na imię Kaczorek, a Stefcio ma na imię Sebcio.
  • W polskiej wersji narrator mówi, że lokomotywy spotkały się na bocznicy, ale ten spotkały się w hangarze.

Galeria