FANDOM

-Przepraszamy za te żarty! Ta lawina rzeczywiście cię zawaliła! | Tomek

PutUponPercy13
Zawalony Piotruś

Zawalony Piotruś (ang.Put Upon Percy) - jest dziewiątym odcinkiem serii piątej.

Fabuła

Piotruś czuje się zawalony, gdyż ma zbyt dużo pracy. Tomek i jego wagony z niego żartują. Pewnego dnia Piotruś przyjeżdża do składu węgla, przy którym znajduje się kopalnia. Okazuje się, że tuż przy wjeżdzie do kopalni, utknęły nieznośne wagony. Piotruś je popycha, ale robi to zbyt szybko i zbyt mocno. Wagony się rozpędzają i wjeżdżają w głąb kopalni. Nagle wykolejają się i uderzają w ścianę tunelu kopalni. Kopalnia zaczyna się walić. Piotruś ucieka i chowa się pod wielkim parawanem, chroniącym tory przed spadającymi kamieniami. Piotruś i jego załoga przeżywają lawinę kamieni, ale zostają uwięzieni. Wkrótce Piotruś zostaje uwolniony. Zawiadowca mówi mu, że w nagrodę za odwagę zostanie odmalowany. Piotruś po odmalowaniu spotyka się z Tomkiem, który przeprasza go za swoje zachowanie.

Postacie

Miejsca

Ciekawostki

  • W polskiej wersji z TVP3 Kraków ten odcinek nosił tytuł "Przytłoczony Percy".

Niejasności

  • Gdy Piotruś wjeżdża do hangaru, wagon na węgiel Kuby jest ustawiony krzywo.
  • Po odebraniu przez Piotrusia żelaza, węgla, mąki, kamieni i paliwa jego pociąg składa się z dwunastu wagonów, ale gdy dojeżdża do portu jego pociąg składa się z dziesięciu wagonów.
  • Wagon Służbowy powinien zostać dołączony do pociągu Piotrusia.
  • W polskiej wersji przez cały ten odcinek Kaczor ma na imię Kaczorek.

Galeria