FANDOM

-Na mój zderzak! | Tobik

TobyFeelsLeftOut19.png
Zapomniany Tobik

Zapomniany Tobik (ang.Toby Feels Left Out) - jest dwunastym odcinkiem serii dziewiątej.

Fabuła

Tobik przypadkowo dowiaduje się, że z okazji uroczystego otwarcia muzeum wszystkie lokomotywy zostaną umyte i na nowo pomalowane. Martwi się, że Pan Szyneczka go o tym nie poinformował, a w końcu domyśla się, że ten go chce umieścić w muzeum. Tomek radzi mu by porozmawiał z zawiadowcą, ale ten obawia się, że to pogorszy sprawę. Gdy inne lokomotywy są malowane Tobik przez cały dzień wykonuje za nich pracę chcąc pokazać, że jest użyteczny i nie nadaje się do muzeum. Gdy w kamieniołomie zauważa Pana Szyneczkę postanawia uciec. Cofając wjeżdża na przewróconą na tory skałę i wykoleja się. Zawiadowca wyjaśnia nieporozumienie i informuje go, że nie zamiarza umieścić go w muzeum. Ponadto tramwaj parowy ma odebrać z portu gości i zabrać ich na uroczyste otwarcie.

Postacie

Miejsca

Ciekawostki

Niejasności

  • Gdy Henio mija Tomka na stacji Dryaw, ma dżwięk gwizdku Gabrysia.
  • Gdy Tobik zauważa Pana Szyneczkę, stoją przed nim wagony, ale w następnej scenie nie stoją.
  • Gdy Tobik ucieka w kamieniołomie przed Panem Szyneczką, na torach widać element wytwarzania pary.
  • Tobik przewozi gości na otwarcie muzeum w wagonie muzealnym, a powinien przewozić ich w Hani.
  • Tobik uszkadza sobie tylny zderzak, ale gdy jest naprawiany kamera pokazuje jego przedni zderzak.
  • Tobikowi powinien skończyć się zapas wody, gdyż przez cały dzień oprócz swojej pracy wykonuje także pracę przyjaciół.
  • W polskiej wersji przez cały ten odcinek Elektrownia Węgla jest określona jako kopalnia.
  • W polskiej wersji narrator się zacina gdy mówi: "Z okazji wielkiego otwarcia na wyspę..."

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki