FANDOM

-Parowóz wpadł do wody! | Nieznośne Wagony

SomethingFishy38
Zapach Ryby

Zapach Ryby (ang.Something Fishy) - jest piętnastym odcinkiem serii siódmej.

Fabuła

Artur jest zdenerwowany, gdy to Tomek zamiast niego dostaje zadanie obsługi nowej linii wzdłuż wybrzeża. Tomek również narzeka, gdyż główną pracą na tej linii jest przeworzenie ryb, których zapachu nie lubi. Gdy Tomek ma wypadek, Artur decyduje się wyznać zawiadowcy co czuje. W końcu to Artur na stałe obsługuje nową linię, a Tomek wraca do swojej pracy.

Postacie

Miejsca

Niejasności

  • Na początku Artur ma dżwięk gwizdka Marcina.
  • Gdy Artur po raz pierwszy przyjeżdża do wioski rybackiej, w tle widać cień kamery.
  • Gdy Henio stoi w hangarze, jego oczy są ustawione pod złym kątem względem siebie.
  • Gdy Pan Szyneczka przyjeżdża do hangaru, obok Artura stoi Henio, ale chwilę póżniej stoi Gabryś.
  • Narrator mówi, że Artur był smutny, że nie może wozić ryb, ale ten wygląda na zadowolonego.
  • Gdy Tomek przyjeżdża do wioski rabackiej, białe wagony, są ustawione w środku pociągu, a szare po obu końcach, ale gdy przejeżdża przez most, białe są na jednym końcu, a szare na drugim. Póżniej gdy Artur zabiera wagony od wykolejonego Tomka, są one ustawione na przemian.
  • Tomek wpada do wody przodem, ale w wodzie jest ustawiony do góry.
  • Gdy Tomek spada do wody, tło się lekko porusza.
  • Gdy wagony mówią: "Parowóz wpadł do wody!" mają twarze, których wcześniej nie mieli.
  • Gdy wagony mówią: "Parowóz wpadł do wody!" zamiast czterech są tylko dwa, a gdy na miejsce wypadku przybywa Artur, znowu są cztery wagony.
  • Gdy Artur zauważa Tomka w wodzie, ma dżwięk gwizdka Szymka.
  • Gdy Artur przybywa do portu w Brendam, jego wagon służbowy jest jaśniejszy niż wcześniej.
  • Nie ma żadnej wzmianki o tym co się stało z maszynistą i palaczem Tomka po wypadku.
  • W rzeczywistości po upadku na skały Tomek zostałby poważnie uszkodzony.
  • Pod koniec odcinka Marcin i Artur mają zamazane po jednej brwi.
  • Marcin jest widoczny w tle mimo, że nie został wprowadzony aż do odcinka Cisza i Spokój.
  • Szymek jest widoczny w tle mimo, że nie został wprowadzony aż do odcinka Gabryś i Szymek.
  • Dlaczego zawiadowca wysyła Tomka do pracy na nowej linii, jeżeli ten ma już dużo pracy na swojej linii?

Galeria

Tomek i Przyjaciele - Zapach Ryb (171)05:10

Tomek i Przyjaciele - Zapach Ryb (171)