FANDOM

-Teraz cię mamy, Stefciu! Przerobimy cię na piękny złomik! | Arek

StepneyGetsLost28
Zagubiony Stefcio

Zagubiony Stefcio (ang.Stepney Gets Lost) - jest trzynastym odcinkiem serii piątej.

Fabuła

Stefcio jest znudzony pracą na swojej linii i chcąc odmiany zgadza się pracować w kamnieniołomie. Kierownik prosi Stefcia by nocą dostarczył materiały dla robotników, a ten się zgadza. Po wykonaniu zadania Stefcio wraca do domu. Po drodze gubi drogę w wyniku czego trafia na złomowisko. Jego maszynista idzie sprowadzić pomoc i Stefcio zostaje zupełnie sam. Nagle podjeżdżają do niego Arek i Bartek, którzy postanawiają oddać go na złom. Zabierają go do huty i odjeżdżają. Chwilę póżniej chce go złapać wielki chwytak i wrzucić do hutniczego pieca. W ostatniej chwili ratuje go gruby zawiadowca. Stefcio postanawia wrócić do pracy na swojej linii.

Postacie

Miejsca

Ciekawostki

  • Jest to ostatni występ Bogusia w seri telewizyjnej.
  • Fragmenty filmów z odcinków Rudik Ratownik i Kłopoty Wieku Dziecięcego są używane.
  • W polskiej wersji z TVP3 Kraków ten odcinek nosił tytuł "Jak Stepney Trafił do Składnicy Złomu".

Niejasności

  • Gdy Stefcio mówi: "Lokomotywy to nie złom!", wygląda smutnego, a powinien być przestraszony.
  • Stefcio ma dżwięk gwizdka Sławka.
  • W polskiej wersji przez cały ten odcinek Rudik ma na imię Rusty.

Galeria

Tomek i Przyjaciele - Zagubiony Stefcio (117)05:32

Tomek i Przyjaciele - Zagubiony Stefcio (117)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki