FANDOM

-Znalazłem te wagony u podnóża wzgórza! Nie wiecie kto je tam zostawił? | Piotruś Sam

MissingTrucks1.png
Zaginione Wagony

Zaginione Wagony (ang.Missing Trucks) - jest dwudziestym piątym odcinkiem serii dziesiątej.

Fabuła

Radek ma zabrać wagony z kamieniami do przystani. Po drodze spotyka Sławka, który jest bardzo zmęczony, a musi jeszcze wykonać swoją pracę w kamieniołomie, a następnie zabrać wagony z węglem do przystani. Gdy Sławek odjeżdża do kamieniołomu, Radek wpada na pewien pomysł. Postanawia zabrać wagony Sławka razem ze swoimi do przystani zamiast niego. Chce mu w ten sposób pomóc.

Gdy Radek dojeżdża na strome wzgórze, nie jest wstanie na nie wjechać ciagnąc wagony swoje i przyjaciela, dlatego zostawia wagony Sławka na pobliskiej bocznicy i jedzie do przystani ciągnąc tylko swoje wagony. Gdy Radek wraca po wagony Sławka, zauważa, że nie ma ich na bocznicy. Szybko zaczyna ich szukać, ale nigdzie nie może ich znależć. Postanawia poprosić inne lokomotywy o pomoc.

Radek przyjeżdża do Przesiadkówka i prosi przyjaciół o pomoc. Nagle zjawia się Piotruś Sam z wagonami Sławka. Chwilę póżniej na bocznicę przyjeżdża Sławek wiozący Pana Patyczka. Radek opowiada o swoim pomyśle i chęci pomocy przyjacielowi. Pan Patyczek zgadza się aby ten zabrał wagony z węglem do przystani za Sławka, ale prosi go aby w przyszłości mówił o wszystkim co zamierza robić.

Postacie

Miejsca

Niejasności

  • Gdy robotnicy na przystani rozładowują wagony Radka, Radek ma twarz Sławka.
  • Piotruś Sam twierdzi, że nie wie do kogo należą wagony, ale widział jak Radek się do nich podczepiał.
  • Gdy Sławek odjeżdża po uzupełnieniu wody, jego tylne koło jest wykolejone.
  • Gdy Radek mówi: "Muszę powiedzieć pozostałym lokomotywom...", tory za nim kończą się w krzakach.
  • Przez cały ten odcinek w kabinie lokomotyw nie przebywa załoga.
  • Wagony Służbowe powinny zostać dołączone do pociągu Sławka, Radka i Piotrusia Sama.
  • W polskiej wersji przez cały ten odcinek Mocny Maciek ma na imię Mocny Maciej.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki