FANDOM

-Znalazłem cię! | Tomek

HideAndPeep76.png
Zabawa w Chowanego

Zabawa w Chowanego (ang.Hide and Peep) - jest piętnastym odcinkiem serii jedenastej.

Fabuła

Statek, który ma przypłynąć do portu w Brendam spóżnia się. Tomek i Piotruś, którzy mają pomóc go rozładować postanawiają pobawić się w chowanego by czas szybciej zleciał. Piotruś się chowa a po chwili Tomek zaczyna go szukać. Niebieska lokomotywa nie może go nigdzie odszukać, dlatego postanawia użyć podstępu. Tomek udaje, że widzi Piotrusia, a ten wyjeżdża z kryjówki. Piotruś jest zły, że przyjaciel go oszukał, ale zgadza się ukryć jeszcze raz. Tomek znowu ma kłopoty z jego odnalezieniem i tym razem również używa podstępu. Tym razem mówi Piotrusiowi, że przybył Pan Szyneczka, a ten wierząc mu wyjeżdża ze swojej kryjówki w rampie na terenie elektrowni węgla.

Następnie Piotruś chowa się znowu, a Tomek postanawia odszukać go nie oszukując, ale w tym momencie do portu wpływa statek. Tomek głośno krzyczy do Piotrusia, ale ten tym razem nie wychodzi ze swojej kryjówki. Niebieska lokomotywa postanawi poprosić o pomoc Karolka, a ten szybko znajduje Piotrusia. Tomek mówi przyjacielowi o statku i dwie lokomotywy jadą pomóc go rozładować.

Postacie

Miejsca

Ciekawostki

Niejasności

  • Gdy Tomek wjeżdża do magazynu, w tle widoczny jest nowy silnik, który otrzymał Diesel od Emilki w odcinku Emilka i Specjalne Wagony.
  • Gdy Karolek mówi: "Ten statek się spóżni!", jego twarz jest ustawiona krzywo.
  • W odcinku Środkowa Lokomotywa Pan Szyneczka mówi Piotrusiowi, że lokomotywy nie mogą wjeżdżać na rampę w elektrowni węgla, ale w tym odcinku Piotruś na nią wjeżdża.
  • Pozycja w jakiej Kamuś trzyma Piotrusia jest bardzo niebezpieczna.
  • Arek lub Bartek ma dźwięk syreny Denisa.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki