FANDOM

-Stójcie chłopcy! Kim jest twój kolega? | Wiktor

PlayTime28.png
Zabawa

Zabawa (ang.Play Time) - jest siódmym odcinkiem serii trzynastej.

Fabuła

Alicja Botti ma zaśpiewać na koncercie w miasteczku, a Tomek ma ją odebrać z portu i zabrać na miejsce. Po drodze Tomek spotyka Piotrusia, który mówi mu, że na wyspę przybyła nowa lokomotywa o imieniu Karol, która jest podobno zabawniejsza od niego. W porcie niebieska lokomotywa odbiera śpiewaczkę i poznaje nową lokomotywę. Chwilę póżniej przyjeżdża Pan Szyneczka i prosi Karola by ten odberał wagony z krzesłami z warsztatu i zawiózł je do miasteczka. Karol prosi Tomka by ten ścigał się z nim do warsztatu. Zabawa ta ma wykazać, która z lokomotyw jest zabawniejsza. Niebieska lokomotywa się zgadza i jedzie do warsztatu mimo, że powinna zawieżć Alicję Botti na koncert w miasteczku. Po odebraniu wagonów z krzesłami Karol prosi Tomka by ten ścigał się z nim do mleczarni.Lokomotywy decydują się pojechać nierównym torem. Podczas jazdy po nierównych torach uszkadza się zaczep pomiędzy Tomkiem, a jego wagonami, ale ten nie zdaje sobie z tego sprawy. Chwilę pózniej Tomek zauważa Gabrysia wiozącego zawiadowcę na koncert. Wtedy uświadamia sobie, że miał zabrać na koncert Alicję Botti, dlatego szybko wyrusza w stronę miasteczka. Jedzie tak szybko, że pęka wcześniej uszkodzony zaczep. Ania i Klara wiozące słynną śpiewaczkę zostają w tyle. Gdy Tomek dojeżdża do miasteczka czeka na niego zły zawiadowca. Wtedy lokomotywa uświadamia sobie, że zgubił swoje wagony, dlatego szybko wyrusza na poszukiwania. Po drodze spotyka Karola, który znowu chce się z nim bawić, ale Tomek odmawia i jedzie szukać swoich wagonów. Nagle lokomotywa słyszy śpiew i szybko odnajduje Alicję Botti śpiewającą dla ludzi stojących na moście. Tomek szybko zabiera ją na koncert w miasteczku, gdzie śpiewaczka dziękuje mu za pełną emocji drogę na koncert.

Postacie

Miejsca

Ciekawostki

Niejasności

  • Ania powinna powiedzieć Tomkowi o uszkodzonym zaczepie.
  • Piotruś podczas wykonywania pracy nie powinien zatrzymać się w myjni.
  • Tomek szuka swoich wagonów po całej kolei, ale mógł sprawdzić tylko tory po których wcześniej jechał.
  • W rzeczywostości Karol jadąc tak szybko nie zdołałby zatrzymać się przed obrotnicą w warsztacie.
  • Wagony Służbowe powinny zostać dołączone do pociągów Edka, Kuby, Piotrusia i Karola.
  • W polskiej wersji przez cały ten odcinek mleczarnia jest błędnie określona jako farma.
  • W polskiej wersji Piotruś mówi, że Karol jest ulubioną lokomotywą grubego zawiadowcy, a powinien powiedzieć, że ten jest ulubioną lokomotywą zawiadowcy z lądu.

Galeria

Tomek i przyjaciele s13 07 (315) - Zabawa (Play Time)10:52

Tomek i przyjaciele s13 07 (315) - Zabawa (Play Time)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki