FANDOM

-Czy to potwór? | Darek

Loch41
Zły Dzień na Zamku

Zły Dzień na Zamku (ang.Bad Day at Castle Loch) - jest jedenastym odcinkiem serii siódmej.

Fabuła

Donald i Darek mają zabrać wagony z rzeczami niezbędnymi do uroczystego otwarcia Szkockiego Zamku. W porcie Piotruś ostrzega ich o potworzez jeziora. Bliżniacy mają jednak różne opinie na ten temat. Po drodze Donald i Darek natrafiają na przewrócone na tory drzewo i muszą się zatrzymać. Wtedy z tyłu na wagon służbowy spada lawina ziemi wykolejając go. Pan Szyneczka obiecuje ,że przyśle pomoc, ale godziny mijają i nikt nie przybywa. Póżną nocą do bliżniaków zbliża się tajemnicza sylwetka. Gęsta mgła sprawia jednak, że nie mogą jej od razu rozpoznać. Okazuje się jednak, że to był Hubcio z wagonem ratunkowym. Jeszcze przed świtem tory zostają oczyszczone z przeszkód, a Donald i Darek jadą na uroczyste otwarcie, które odnosi ogromny sukces.

Postacie

Miejsca

Ciekawostki

  • Fragment filmu z odcinka Podwójne Kłopoty jest używany.
  • Legenda o potworze jest odniesieniem do legendy o potworze z Lochness, czyli Nessie.

Niejasności

  • Gdy Donald i Darek na początku przejeżdżają obok ruin zamku, ciągną taki sam skład wagonów, który póżniej ciagną na uroczyste otwarcie Szkockiego Zamku.
  • Gdy Donald i Darek przejeżdżają obok ruin zamku widać, że nie mają twarzy.
  • Gdy Donald i Darek w porcie kłócą się o zdanie na temat potwora z jeziora to wyglądają na złych, ale gdy wyjeżdżają z portu to wyglądają na zadowolonych.
  • Nie ma żadnej wzmianki o tym co się stało z konduktorem po wypadnięciu wagonu służbowego z szyn.

Galeria