FANDOM

-Ten hangar jest mały! Jesteśmy zbyt nowocześni żeby stać w jakieś szopie! | Pan Handel

ABadDayforSirHandel33.png
Zły Dzień Pana Handla

Zły Dzień Pana Handla (ang.A Bad Day for Sir Handel) - jest szóstym odcinkiem serii czwartej.

Fabuła

Sławek i Radek samotnie pracują na kolei wąskotorowej Skarloey Railway. Z powodu swojego wieku, często czują, że mają za dużo pracy. Na szczęście okazuje się, że do pomocy zostaną im przydzielone dwie nowe lokomotywy.

Wkrótce zjawiają się Piotruś Sam i Pan Handel. Ten pierwszy jest zadowolony, podczas gdy Pan Handel od razu zaczyna kłócić się ze Sławkiem i nie podoba mu się hangar, w którym będzie mieszkał. Następnego dnia Pan Handel ma ciągnąć pociąg do stacji w górach. Szybko wdaje się w kłótnie z wagonami, obrażając je. Jakiś czas później po rozmowie z Gabrysiem, Pan Handel wykonuje swoją pracę bardzo niechętnie.

Gdy Pan Handel dojeżdża do celu, dowiaduje się, że będzie musiał ciągnąć pociąg towarowy. Chcąc temu zapobiec, celowo się wykoleja. Piotruś Sam pomaga przyjacielowi wrócić na tory, a zawiadowca za karę zamyka Pana Handla w hangarze na kilka dni.

Postacie

Miejsca

Ciekawostki

  • Ten odcinek opiera się na opowieści "Pan Handel" z książki Cztery Małe Lokomotywy.
  • W polskiej wersji ten odcinek tak naprawdę nosi tytuł "Zły Dzień Pana Hendla".

Niejasności

  • Gdy Pan Handel i Piotruś Sam zatrzymują się przed hangarem, w tle widać Piotrusia ciągnącego pociąg towarowy. Chwilę póżniej Piotruś jedzie do tyłu i ciągnie dodatkowo cysternę ze smołą.
  • Gdy Pan Handel wita się z Gabrysiem, w tle słychać zamknięcie drzwi.
  • Gdy Pan Handel się wykoleja widać, że do jego wykolejenia był używany drut na torach.
  • Gabryś ma dżwięk gwizdka Kaczora.
  • Gdy zawiadowca mówi Panu Handlowi, że jest niegrzeczną lokomotywą, na stole obok chodzi mały owad.
  • Radek ma dżwięk gwizdka Pana Handla.
  • Pan Handel ma dżwięk gwizdka Radka.
  • Wagony się złoszczą przed nazwaniem ich "wagonami do przewożenia bydła" przez Pana Handla.
  • W polskiej wersji przez cały ten odcinek Pan Handel ma na imię Pan Hendel.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki