FANDOM

-Chcesz wozić moją pocztę to proszę bardzo! Będę czekał wraz z ekipą ratunkową! | Piotruś

ABadDayforHaroldtheHelicopter30
Zły Dzień Harolda

Zły Dzień Harolda (ang.A Bad Day for Harold the Helicopter) - jest czwartym odcinkiem serii szóstej.

Fabuła

Piotruś bardzo lubi dostarczać pocztę, ale jest zły gdyż czasami zadanie to wykonuje również Harold. Pewnego dnia Piotruś ciagnąc pociąg pocztowy, zatrzymuje się przed zepsutym semaforem. Naprawa bardzo długo trwa, dlatego Harold odbiera od niego przesyłki by dostarczyć je za niego. Gdy helikopter wylatuje w powietrze, okazuje się, że przesyłki są zbyt ciężkie. Harold uderza w drzewo, a następnie spada na ziemię lądując w stogu siana. Piotruś jedzie sprowadzić pomoc. Następnego dnia Harold zostaje naprawiony i ląduje przy hangarze by podziękować Piotrusiowi za pomoc.

Postacie

Miejsca

Niejasności

  • Gdy Piotruś przejeżdża obok kościoła, ciągnie trzy wagony pocztowe, ale w następnej scenie ciągnie dwa.
  • Gdy Piotruś zatrzymuje się przed zepsutym semaforem, para wypuszczana przez niego, pojawia się i znika wskazując na to, że w tym miejscu film był cięty.
  • Gdy Piotruś zatrzymuje się przed semaforem widać, że tory przed nim kończą się w krzakach.
  • Gdy Piotruś wyrusza na poszukiwania Harolda, w oknach wagonów ciągniętych przez Kubę, który przejeżdża obok, odbija się wyposarzenie studia i twarz członka ekipy.
  • Gdy kamera po raz pierwszy pokazuje z daleka leżącego w stogu siana Harolda, widać całego Harolda, ale w następnej scenie ze stogu siana wystaje tylko jego ogon.
  • Nie ma żadnej wzmianki o tym co się stało z pilotem Harolda po wypadku.
  • Gdy na końcu kamera pokazuje z bliska Tomka, na kotle Kuby widać cień kamery.
  • Śmigła Harolda powinny się połamać podczas zderzenia z ziemią.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki