FANDOM

-Piotruś Sam mówił to nie raz! Jego nowy komin zadziwić miał nas! Lecz gdy wyjechał z tunelu zamiast komina jak wcześniej miał rurę w kolorze czereśni! | Pan Handel

SpecialFunnel51.png
Wyjątkowy Komin

Wyjątkowy Komin (ang.Special Funnel) - jest jedenastym odcinkiem serii czwartej.

Fabuła

Piotruś Sam czeka na nowy komin, gdyż jego stary został uszkodzony po wypadku w kamieniołomie. Jest pewny, że będzie on specialny, ale inne lokomotywy śmieją się z niego. Gdy Piotruś Sam przejeżdża przez tunel, traci swój komin po zderzeniu z grubym soplem. W końcu Piotruś Sam dostaje nowy komin, który okazuje się specjalny, gdyż jest kanciasty. Jest z niego bardzo dumny, a inne lokomotywy już się z niego nie śmieją. Są również zazdrosne, gdyż one także chciałyby mieć taki komin..

Postacie

Miejsca

Ciekawostki

  • Ten odcinek opiera się na opowieści z Railway Series pod tym samym tytułem.
  • Fragment filmu z odcinka Dziadek jest używany.

Niejasności

  • Gdy Piotruś Sam zatrzymuje się w hangarze, słychać dżwięk wypuszczanej pary, ale ona sama zaczyna się wydobywać dopiero kilka sekund póżniej.
  • Gdy Piotruś Sam przejeżdża obok Sławka i Radka, w tle widać cień kamery.
  • Piotruś Sam starcił swój stary komin w tunelu, ale gdy rozmawia z zawiadowcą nadal go ma.
  • Piotruś Sam mówi: "Chciałbym już dostać nowy! Kierownik powiedział, że będzie wyjątkowy!", ale pracą na kolei wąskotorowej Skarloey Railway nie kieruje kierownik, tylko Pan Szyneczka.
  • W dwóch scenach Piotruś Sam ma mniejszą twarz. Jest tak dlatego, że w tej scenie był używany jego model o większej skali.
  • Radek jest widoczny w tle mimo, że przebywa w warsztacie.
  • W polskiej wersji przez cały ten odcinek Pan Handel ma na imię Pan Hendel.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki