FANDOM

ABumpOnTheLine2
Wyboiste Szyny
  • Tytuł Oryginalny: A Bump on the Line
  • Autor: Andrew Brenner
  • Data Publikacji: 12 listopada 1988r.

Wyboiste Szyny (ang.A Bump on the Line) - jest historią magazynową. Jej polski tytuł jest nieoficjalny.

Fabuła

Każdego rana i każdego wieczoru, Tomek wraz z Anią i Klarą wozi pasażerów po swojej linii. Znał wszystkich ludzi, którzy czekali na stacjach. Znał także każdy centymetr swojej trasy, w tym także miejsce, w którym tory są bardzo wyboiste. Tomek  zawsze zwalniał w tym miejscu, aby się nie wykoleić. Pewnego dnia jego maszynista mówi mu, że wyboiste tory zostaną naprawione, ale na czas remontu jego linia zostanie zamknięta. Tomek martwi się co będzie z jego pasażerami, ale wkrótce okazuje się, że zajmie się nimi Bercia. Prace przy naprawie torów trwają dwa tygodnie. Pasażerowie zaprzyjażniają się z Bercią. Tomek zaczyna się martwić, że ludzie lubią teraz autobus bardziej od niego. W koncu tory zostają naprawione, a Tomek wraca do pracy na swojej linii. Gdy Tomek przyjeżdża na stację, okazuje się, że pasażerowie wcale o nim nie zapomnieli i nadal bardzo go lubią. Tomek jest tak szczęśliwy, że zapomina zwolnić na wyboistym odcinku torów. Na szczęście tory po remoncie wcale nie są wyboiste.

Postacie

Ciekawostki

Niejasności

  • Sprzęgło i przewód hamulcowy Tomka nie są pokolorowane.
  • Na siódmej ilustracji Berci brakuje brwi.

Galeria