FANDOM

AllinVain60
Wszystko na Próżno

Wszystko na Próżno (ang.All in vain) - jest trzynastym odcinkiem serii dwudziestej.

Fabuła

Pewnego jesiennego dnia Pan Szyneczka informuje lokomotywy, że wraz z burmistrzem wybiera się do szkockiego zamku. Zastanawia się, która lokomotywa zabierze go na miejsce. Kuba się zgłasza, a zawiadowca go wybiera. Czerwona lokomotywa obiecuje, że nie będzie narzekać w czasie wykonywania wszystkich swoich zadań.

W porcie przypadkowo Kuba zostaje ubrudzony. Później gdy przejeżdża obok gospodarstwa, zostaje ochlapany błotem. Następnie zostaje pokryty pyłem węglowym z wagonów Stefka. Wkrótce spotyka Edka, który pyta sie go czy zdąży wykonac wszystkie swoje prace. W czasie mycia, robotnik zauważa na kotle Kuby rysy. Lokomotywa jest przerażona i szybko jedzie do warsztatu. Wiktor mówi mu, że nowa farba nie zdąży wyschnąć na czas, ale ten wyjaśnia mu, że w drodze do zamku będzie mu towarzyszył silny wiatr, który wysuszy farbę. 

W drodze na stację okazuje się, że farba nie chce wyschnąć. Do kotła Kuby przykleja się brud oraz opadające z drzew liście. Gdy czerwona lokomotywa to zauważa, zaczyna czuć się głupio. Kuba prosi Edka aby ten odebrał zawiadowcę i burmistrza za niego. 

Zawiadowca przychodzi do Kuby. Karci go, że powinien poświęcić swoje normalne zadania by wykonać swoje specjalne zadanie. Kuba wyjaśnia mu problem, a ten wysyła go do warsztatu, aby go umyć i odmalować. W warsztacie lokomotywę odwiedza burmistrz, który prosi go aby zabrał go na kolację do Vicarstown. Kuba czuje sie dumny.

Postacie

Miejsca

Ciekawostki

  • Nazwa stacji Suddery zostaje podana po raz pierwszy w serii telewizyjnej.

Niejasności

  • Gdy Kuba opuszcza hangar, jego koła się nie poruszają.

Galeria