FANDOM

-Pomocy! Pomocy! | Denis

Thomas'DayOff21.png
Wolny Dzień Tomka

Wolny Dzień Tomka (ang.Thomas' Day Off) - jest osiemnastym odcinkiem serii dziewiątej.

Fabuła

Tomek ma wolny dzień w nagrodę za ciężką pracę. Nowa i leniwa lokomotywa spalinowa o imieniu Denis to wykorzytuje. Tomek pomaga mu ustawić wagony z dachówkami w jeden pociąg i pokazuje tory prowadzące do szkoły. Denis uważa jednak, że to za mało i chce by wagony na miejsce zabrał za niego Tomek dlatego udaje, że się zepsuł. Gdy ten odmawia pomocy, Denis postanawia uciec. Jadąc szybko tyłem wykoleja się i tym razem naprawdę potrzebuje pomocy. Tomek szybko go znajduje i wciąga na tory. Następnie pomaga mu dojechać z wagonami pełnymi dachówek do szkoły. Wtedy Denis zaczyna rozumieć, że lepiej jest być naprawdę użyteczną lokomotywą niż naprawdę leniwą.

Postacie

Miejsca

Niejasności

  • Narrator mówi, że Denis sapał i dyszał, ale Denis jest spalinowozem i nie sapie.
  • Gdy Tomek kończy rozmawiać z Piotrusiem, jedzie do przodu, a powienien jechać do tyłu, gdzie stoi Denis.
  • Tomek podjeżdża do wykolejonego Denisa od tyłu, a powinien od przodu.
  • Tomek powinien spędzić wolny dzień w stojąc hangarze, a nie swobodnie jeżdżąc po wyspie.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki