FANDOM

-Nie mów mi co mam robić! | Wojtuś, Niemądry Wojtuś, Seria 11

Don'tbeSilly,Billy88
Wojtuś
  • Klasa: Manning Wardle L Class
  • Konstruktor: Manning Wardle
  • Budowniczy: Manning Wardle
  • Konfiguracja: 0-6-0ST

Wojtuś (ang.Billy) - jest pomarańczową lokomotywą, której cechą charakterystyczną są wyjątkowe zęby.

Historia

Gdy Wojtuś przybył na wyspę, Tomek na polecenie zawiadowcy miał mu pokazać całą kolej. Wojtuś jednak nie słuchał rad niebieskiej lokomotywy i pierwszego dnia pracy nie uzupełnił zapasu węgla i wody. Tomek starał się wytłumaczyć mu jakie będą tego konsekwencje, ale ten nadal go nie słuchał w wyniku czego szybko się zatrzymał z powodu braku pary. W końcu Tomek stracił cierpliwość i powiedział Wojtusiowi co o nim myśli. Wtedy pomarańczowa lokomotywa zrozumiała swój błąd, uzupełniła zapas wody i węgla, a następnie wróciła do pracy i szybko wykonała wszystkie swoje zadania. Teraz Wojtuś zawsze słucha rad innych lokomotyw i ciężko pracuje by zasłużyć na miano naprawdę użytecznej lokomotywy.

Charakter

Wojtuś ze względu na brak doświadczenia w pracy często był nieposłuszny i nie chciał słuchać rad innych lokomotyw, ale dostał nauczkę po której postanowił słuchać innych.

Prototyp

Wojtuś opiera się na lokomotywie Manning Wardle L Class 0-6-0ST. Na tej lokomotywie opiera się również Karol.

Wygląd

Wojtuś jest pomalowany na kolor pomarańczowy z zieloną i żółtą podszewką.

Występy

W serii telewizyjnej Wojtuś wystąpił w:

Marketing

Galeria

Lokomotywy:

Więcej z Fandomu

Losowa wiki