FANDOM

-W tym tygodniu Piotruś zbyt często się spóżniał! Jutro musi pojechać na złomowisko! | Pan Szyneczka

15
Wielka Pomyłka Piotrusia

Wielka Pomyłka Piotrusia (ang.Pecy's Big Mistake) - jest siódmym odcinkiem serii ósmej.

Fabuła

Piotruś wiele razy wykonuje swoją pracę z opóżnieniem, dlatego po podsłuchaniu rozmowy pomiędzy swoim maszynistą a Panem Szyneczką boi się, że zostanie oddany na złom. Martwi się tym tak bardzo, że nie myśli o pracy. Gdy powoduje wypadek, w obawie przed zezłomowaniem postanawia uciec. Wszyscy go szukają, a gdy ten się odnajduje Pan Szyneczka wyjaśnia mu, że zamiast niego inna lokomotywa będzie zabierała metal do przetopienia ze złomowiska, tak by on mógł wozić pocztę przez cały tydzień.

Postacie

Miejsca

Ciekawostki

  • Fragment filmu z odcinka Nowe Ubranko Kuby jest używany.
  • W polskiej wersji ten odcinek tak naprawdę nosi tytuł: Wielka Pomyłka Piotrka.

Niejasności

  • Gdy Piotruś wyjeżdża ze stacji Knapford, on i jego wagony lekko odbijają się od torów.
  • Gdy Piotruś ze zmęczeniem prowadzi pociąg pocztowy, nosi zmęczoną twarz Tomka.
  • W rzeczywistości załoga Piotrusia sprawdziłaby, czy rury zostały odpowiednio przymocowane do wagonów.
  • Gdy rury wypadają na tory widać, że do ich wypadnięcia z wagonu był używany element leżący na torach.
  • Gdy Piotruś zderza się z Gabrysiem widać, że wagon jest podnoszony do góry za pomocą cienkiego druta.
  • Piotruś powinien łatwo się domyślić, że Pan Szyneczka nie zamierza oddać go na złom.
  • Wagon Służbowy powinien zostać dołączony do pociągu Piotrusia w ostatniej scenie.
  • W polskiej wersji przez cały ten odcinek Piotruś ma na imię Piotrek, a Hubcio ma na imię Hipek.
  • W polskiej wersji przez cały ten odcinek Karolek ma na imię Żurawek.

Galeria