FANDOM

-Cieszę się, że się dobrze bawiłeś! | Madzia

CoolTruckings19
Wesoła Jazda

Wesoła Jazda (ang.Cool Truckings) - jest dwudziestym trzecim odcinkiem serii jedenastej. Odcinek nie został wyemitowany w telewizji tylko wydany na płycie DVD pod tytułem Lokomotywy i Niebezpieczne Wycieczki. W Polsce został wyemitowany w telewizji wraz z pozostałymi odcinkami serii jedenastej.

Fabuła

Tomek przybywa by zabrać ładunek węgla, ale śnieg zasypuje tory do Przesiadkówka przez co Damian nie może załadowac jego wagonów. Ciężarówka Madzia proponuje zawiadowcy, że zabierze lokomotywę na miejsce, a ten się zgadza. Podczas ajzdy Damian narzeka na drogi, a Madzia postanawia mu pokazać, że te są tak samo dobre jak tory. Ślizga się przez całą drogę, aż zaczyna tracić nad sobą kontrolę i trafia na skraj urwiska. Na szczęście udaje jej się bezpiecznie wycofać i tym razem ostrożnie jedzie do Przesiadkówka. Na miejscu Damian szybko załadowuje wagony Tomka węglem, dzięki czemu ten może ruszać w drogę. Tego wieczoru Madzia odwiedza Damiana i inne lokomotywy wąskotorowe w hangarze. Damian mówi przyjaciołom o dniu spędzonym z Madzią. Ciężarówka dla zabawy gwałtownie kręci kołami obsypując małe lokomotywy śniegiem.

Postacie

Miejsca

Ciekawostki

  • W Polsce ten odcinek został wyemitowany wraz z pozostałymi odcinkami serii jedenastej na kanale TVP1.

Niejasności

  • Madzia ledwo ruszyła z miejsca po załadowaniu Damiana na jej przyczepę, więc nie powinna być wstanie wycofać się ze skraju urwiska.
  • Gdy Damian mówi, że wolna jazda jest nudna, droga w tle kończy się w krzakach.
  • Gdy Damian podskakuje przez jazdę Madzi po wyboistej drodze, dach jego kabiny również podskakuje.
  • Damian powinien wypaść z przyczepy podczas jazdy, gdyż nie jest do niej odpowiednio przymocowany.
  • Po obu stronach zaspy, w którą wjeżdża ślizgająca się Madzia, rosną drzewa, ale gdy ta wisi nad urwiskiem, drzew nigdzie nie widać.
  • Sławek nie powinien przejechać pod urwiskiem, na którego krawędzi wisi Madzia.
  • Pan Patyczek posiada już swój nowy rower, którego nie otrzyma aż do odcinka Dzyń-Dzyń.
  • Wagony służbowe powinny zostać dołączone do pociągów Sławka i Damiana.
  • W polskiej wersji przez cały ten odcinek Przesiadkówek jest określony jako Przesiadkowo.

Galeria