FANDOM

-Mając takie koła mógłbyś się zmierzyć z Grzegorzem! | Sławek

SteamRoller29
Walec

Walec (ang.Steamroller) - jest dwunastym odcinkiem serii czwartej.

Fabuła

Pan Handel jest bardzo dumny ze swoich szerokich kół. Inne lokomotywy się jednak z nich śmieją nazywając je kołami walca. Sławek chcąc zabawić się jego kosztem opowiada mu o walcu parowym o imieniu Grzegorz, który bardzo nie lubi kolei. Pan Handel zapewnia go, że zmusi walca by zmienił swoje zdanie na temat kolei. Wieczorem Pan Handel jedzie z wagonami torami, które znajdują się w pobliżu drogi. Nagle przed sobą zauważa Grzegorza i próbuje go wyprzedzić. Ten jednak nie daje za wygraną. Zaczynają się kłócić i przepychać w wyniku czego dochodzi do wypadku. Następnego dnia robotnicy ustawiają płot między drogą a torami i zabierają ze sobą Grzegorza. Pan Handel jest pewny, że to on wygrał walkę z walcem i ciągle się tym przechwala. Wkrótce przychodzą do neigo chłopcy i śpiewają o nim złośliwą piosenkę w wyniku czego Pan Handel postanawia już nigdy więcej nie mówić o walcach parowych.

Postacie

Miejsca

Ciekawostki

  • Ten odcinek opiera się na opowieści z Railway Series pod tym samym tytułem.
  • W polskiej wersji z TVP3 Kraków ten odcinek nosił tytuł "Walec Parowy".

Niejasności

  • Gdy Grzegorz stoi na przejeżdzie, jego twarz jest ustawiona krzywo.
  • Gdy Pan Handel rozmawia z Grzegorza na przejeżdzie widać, że walec nie ma kierowcy.
  • Gdy Pan Handel wyprzedza Grzegorza widać, że walec najeżdża kołem na czerwone wiaderko.
  • Gdy Grzegorz uderza w wagony widać, że te nie wypadają z szyn, ale póżniej wagony są wykolejone.
  • Gdy Grzegorz uderza w wagony widać w tle robotnika opartego o kamienny mur.
  • Gdy Pan Handel wraca do hangaru, przejeżdża obok semafora, który pokazuje czerwone światło.
  • Tomek ma dżwięk gwizdka Kuby.
  • Radek pojawia się w tle mimo, że przebywa w warsztacie.
  • W polskiej wersji przez cały ten odcinek Pan Handel ma na imię Pan Hendel.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki