FANDOM

Sir Topham Hatt's Holiday -Co to było? | Pan Szyneczka

SirTophamHatt'sHoliday59
Wakacje Grubego Zawiadowcy

Wakacje Grubego Zawiadowcy (ang. Sir Topham Hatt's Holiday) - jest dwudziestym odcinkiem serii piątej.

Fabuła

Pan Szyneczka postanawia zabrać swoją żonę i wnuki na wakacje. Pani Szyneczka widząc Anię i Klarę nazywa je starymi domkami plażowymi. Wagony są obrażone, ale nic nie mówią. Zawiadowca wraz z rodziną wysiada na stacji Dryaw. Nagle przylatuje Harold i mówi, że zaginął niegrzeczny samolot o imieniu Ćma. Zawiadowca postanawia pomóc go odnależć i szybko zauważa, że samolot wylądował w stogu siana. Pan Szyneczka każe niegrzecznego pilota Ćmy, a następnie postanawia kontynuować swoje wakację. Wsiada wraz z rodziną do łodzi kanałowej i wyrusza w rejs. Początkowo podróż przebywa spokojnie, ale wkrótce łódż wjeżdża w błoto. Piotruś przybywa na ratunek i zabiera zawiadowcę oraz jego rodzinę na stację Tidmouth Hault, na której czekają Tomek oraz jego odnowione wagony. Pani Szyneczka nie zauważa, że Ania i Klara są tymi wagonami, które wcześniej obraziła.

Postacie

Miejsca

Ciekawostki

  • Fragmenty filmów z odcinków Wagony i Tomek i Plotki są używane.
  • W polskiej wersji z TVP3 Kraków ten odcinek nosił tytuł "Wakacje Grubego Dyrektora".

Galeria