FANDOM

-Gdybyś zachorował to nie mógłbyś ciągnąć wagonów! | Gabryś

Trucks!31
Wagony

Wagony (ang.Trucks) - jest ósmym odcinkiem serii czwartej.

Fabuła

Pan Handel ma kłopoty z wagonami, gdyż te go nie lubią i mu ciągle dokuczają. Gabryś radzi mu by udawał, że jest chory. Następnego dnia Pan Handel udaje chorego, a robotnicy dają się nabrać w wyniku czego pracę w kamieniołomie musi wykonywać Piotruś Sam. Wagony na wciągarce mylą Piotrusia Sama z Panem Handlem i uderzają w małą lokomotywę niszcząc jej komin. Nowa lokomotywa spalinowa o imieniu Rudik przybywa mu z pomocą. Gdy Pan Szyneczka dowiaduje się o kłamstwie Pan Handla, każe mu za karę natychmiast wykonać pracę Piotrusia Sama.

Postacie

Miejsca

Ciekawostki

  • Ten odcinek opiera się na opowieści z Railway Series pod tym samym tytułem.
  • W polskiej wersji tak naprawdę ten odcinek nosi tytuł "Wagoniki".

Niejasności

  • Gdy Harold rozmawia z Rudikiem widać, że jest utrzymywany w powietrzu za pomocą druta.
  • Gdy Piotruś Sam gwiżdże po wypadku, jego komin nie jest zniszczony, ale w następnej scenie jest.
  • W Piotrusia Sama uderzają cztery wagony mimo, że ze wciągarki zjeżdżały tylko trzy.
  • Przy zderzeniu na ziemi pojawia się nagle kilka łupków kamienia co wskazuje na to, że film był cięty.
  • Przy zderzeniu wagon, który uderzył w koryto nagle znika co wskazuje na to, że film był cięty.
  • Narrator mówi: "Do pustych wagonów przyczepiana jest stalowa lina!", ale lina nie była wykonana ze stali.
  • Wagony nie powinny pomylić Piotrusia Sama z Panem Handlem, gdyż ci są pomalowani na inne kolory.
  • Radek jest widoczny w tle, a podobno jest w warsztacie.
  • Po wypadku twarze wagonów znikają.
  • W polskiej wersji przez cały ten odcinek Pan Handel ma na imię Pan Hendel.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki