FANDOM

-Na wielki Sodor! Co się stało z moim wspaniałym warsztatem? | Wiktor

SteamySodor68.png
W Warsztacie

W Warsztacie (ang.Steamy Sodor) - jest czternastym odcinkiem serii trzynastej.

Fabuła

Wiktor ma wyjechać na jakiś czas z warsztatu i pojechać w góry by pomóc lokomotywom wąskotorowym. Pracą w warsztacie podczas jego nieobecności ma kierować Tomek. Lokomotywa jest tak bardzo podekscytowana, że nie słucha rady Wiktora, który bardzo dokładnie mówi mu jak ma kierować pracą.

Niedługo po odjeżdzie Wiktora do warsztatu przyjeżdża Szymek, który musi zostać na nowo pomalowany. Tomek jednak uważa, że ten nie potrzebuje nowego lakieru tylko poważnej naprawy, dlatego każe mu wjechać na podnośnik. Chwilę póżniej do warsztatu wjeżdża Henio, który kaszle i potrzebuje naprawy paleniska. Tomek jednak uważa, że ten kaszle ponieważ nabrał złego węgla, dlatego mówi Kamilowi by przywiózł Heniowi specjalny węgiel. Tymczasem Szymek nadal stoi na podnośniku. Nagle do warsztatu wjeżdża Kuba, który ma zapchany komin. Tomek zamiast kazać przepchać komin Kuby każe Kamilowi go wymienić na nowy. Wtedy zaczynają się kłopoty. Kamil przenoszący specjalny węgiel brudzi nim twarz Szymka. Przypadkowo uruchamia także dżwignię w wyniku czego stojący na podnośniku Szymek unosi się do góry. Następnie dżwig udeża w Kubę, który wypuszcza wielki obłok pary z kamina. Wtedy wraca Wiktor a para go całego brudzi.

Wiktor jest zaskoczony tym, że w warsztacie panuje straszny bałagan. Kamil uważa, że to jego wina, gdyż była jak zwykle niezdarny. Wtedy Tomek bierze winę na siebie i przyznaje, że popełnił wiele błędów. Następnie z pomocą Wiktora i Kamila pomaga Szymkowi, Heniowi i Kubie.

Postacie

Miejsca

Niejasności

  • Gdy Rózia mija Kubę, jej korbowód się nie porusza.
  • Gdy Szymek trafia na podnośnik, jego wagon na węgiel tajemniczo znika. Następnie gdy Szymek jest na nowo malowany, jego wagon na węgiel tajemniczo znowu się pojawia.
  • Gdy podnośnik opuszcza Szymka na ziemię, Henio i Kuba nie są pokryci sadzą.
  • Nie ma żadnej wzmianki o tym co robi Szymek na wyspie Sodor.
  • Henio nie potrzebuje specjalnego węgla od przebudowny po jego wypadku w odcinku Latający Pikling.
  • Na początku odcinka Gabrysiowi brakuje prawego zderzaka.
  • Wagony służbowe powinny zostać dołączone do pociągów Edka, Gabrysia, Emilki i Rózi.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki