FANDOM

TheRunawaymagazinestory10
Ucieczka

Ucieczka (ang.The Runaway) - jest historią magazynową. Jej polski tytuł jest nieoficjalny.

Fabuła

Tomek jest chory, a robotnikom nie udaje się go naprawić. Zostaje więc zabrany do warsztatu. Jego pracę wykonuje za niego Kaczor. Z przyjemnością pomaga Piotrusiowi i Tobikowi, a nawet opiekuje się Anią i Klarą.

Wkrótce Tomek wraca z warsztatu. Okazuje się jednak, że po naprawie hamulec Tomka nie był zaciągnięty, choć wydawało się, że jest. Tomek często zatrzymuje się za peronem stacji. W końcu jego zalodze udaje się zatrzymać we właściwym miejscu. Jednak pewnego dnia palacz Tomka jest chory i jego miejsce zajmuje zmiennik. Nowy palacz zapomina zaciągnąć hamulec i idzie na peron. Nagle Tomek rusza zostawia załogę i pasażerów na stacji.

Tomem nie może się zatrzymać i jedzie przed siebie. Do akcji wkracza inspektor. Wsiada do Harolda helikoptera i rusza w pogoń za parowozem. Harold ląduje przy stacji. Inspektor staje na peronie i gdy Tomek przejeżdża przez stację, wskakuje do jego kabiny, zaciągając hamulec. Tomek w końcu się zatrzymuje. Zmęczony Tomek zgadza się ze słowami inspektora, że nigdy więcej nie może dojść do czegoś takiego.

Postacie

Ciekawostki

Galeria