FANDOM

-Stój! Stój! | Ania i Klara

TheRunaway25.png
Ucieczka

Ucieczka (ang.The Runaway) - jest dziesiątym odcinkiem serii drugiej.

Fabuła

Tomek jest chory i Edek zawozi go do warsztatu. Pracę małej lokomotywy wykonuje w tym czasie Kaczor. Gdy Tomek wraca z warsztatu jego hamulec nie jest zaciągnięty i gdy palacz zapomina go zaciągnąć, Tomek nagle ucieka z Anią i Klarą ze stacji. Harold wraz z inspektorem podąża za nim i w końcu zmęczonego Tomka udaje się zatrzymać.

Postacie

Miejsca

Ciekawostki

Niejasności

  • Gdy Pan Szyneczka rozmawia z Kaczorem widać, że zderzak wagonu ratunkowego stojącego obok jest w połowie ułamany.
  • Gdy Tomek przejeżdża obok Kaczora, wagon służbowy stojący za Kaczorem jest wykolejony.
  • Gdy Kaczor przejeżdża obok Domkowa, Ania stoi w niewłaściwy sposób.
  • Gdy Kaczor zatrzymuje się obok Tymcia, jego oczy są ustawione pod złym kątem względem siebie.
  • Gdy Kaczor przejeżdża obok Domkowa Ania stoi w niewłaściwy sposób.
  • Gdy Tomek wraca do hangaru oczy Piotrusia są ustawione pod złym kątem względem siebie.
  • Gdy kamera pokazuje chorego palacza Tomka widać, że jego ręka ma początek w jego biodrach.
  • Gdy kamera pokazuje chorego palacza Tomka widać, że nie stoi on w kabinie Tomka, tylko Kuby.
  • Gdy Henio wjeżdża na stację Elsbridge jego oczy są ustawione pod złym kątem względem siebie.
  • Gdy Tomek wyjeżdża ze stacji Elsbridge, pod jego środkowym kołem widać czerwony przewód.
  • Gdy Harold mówi: "Nic takiego!" widać, że kawałek papieru jest przyklejony do jego boku.
  • Henio przez cały czas jest uśmiechnięty, nawet wtedy gdy Tomek ucieka ze stacji.
  • Tuż przed ucieczką Tomka, jego numer 1 na boku wydaje się być odklejony.
  • Gdy Harold przelatuje przez dolinę, swoim śmigłem zahacza go drzewo, ale leci dalej.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki