FANDOM

TramTrouble23
Tramwajowe Kłopoty

Tramwajowe Kłopoty (ang.Tram Trouble) - jest trzynastym odcinkiem serii dwunastej. Jego polski tytuł jest nieoficjalny, gdyż odcinek nie został wyemitowany w Polsce.

Fabuła

Tomek cieszy się na myśł, że Tobik będzie prowadził paradę lokomotyw. Jednak gdy przyjeżdża do Wielkiego Wodnikowa poznaje nowy tramwaj parowy o imieniu Flora. Zawiadowca mówi niebieskiej lokomotywie, że Flora poprowadzi paradę wraz z Tobikiem. Tomek jest przekonany, że Tobik chce prowadzić paradę sam dlatego postanawia, że zrobi wszystko by Tobik nie poznał Flory przed paradą. W końcu jednak Tomek i Flora spotykają Tobika. Ku zaskoczeniu Tomka Tobik cieszy się, że nowy tramwaj parowy będzie prowadził z nim paradę. Cała trójka jedzie do miasteczka gdzie czekają już inne lokomotywy. Tuż przed rozpoczęciem parady Tomek przywozi dla Flory nowy wagon.

Postacie

Miejsca

Ciekawostki

Niejasności

  • Tomek powinien odebrać wagony z kamieniami z kamieniołomu, a nie z bocznicy manewrowej.
  • Tobik zabiera Hanię do Wielkiego Wodnikowa, ale nie bierze ona udziału w paradzie.
  • Narrator mówi, że hangar Tobika był pusty mimo, że widać, że Tobik w nim stoi.
  • Flora porusza się bez maszynisty.
  • Emilka nie bierze udziału w paradzie.

Galeria