FANDOM

-Wspaniale jest zobaczyć dwa złote orły! Ale jeszcze wspanialej jest pomóc przyjacielowi! | Piotruś i Tomek

ThomasandtheGoldenEagle74
Tomek i Złoty Orzeł

Tomek i Złoty Orzeł (ang.Thomas and the Golden Eagle) - jest dwudziestym czwartym odcinkiem serii dziewiątej.

Fabuła

W pobliżu stacja Bluff's Cove zostaje zauważony złoty orzeł. Na wyspę przybywa wielu obserwatorów ptaków by go zobaczyć. Emilka otrzymuje zadanie wożenia ich po całej wyspie. Tomek i Piotruś mają dużo pracy, ale mimo to chcą zobaczyć złotego orła. Ustalają pewien plan. Piotruś zabiera za Tomka jego wagony, a ten w tym czasie szuka orła. Tymczasem na stację przyjeżdża Bercia i mówi Tomkowi, że ptaka widziano na Gabrysiowym Wzgórzu. Tomek szybko tak jedzie. Szuka orła przez cały dzień, przez co nie wykonuje swojej pracy. Nie wie jednak, że całą pracę wykonał za niego Piotruś. Gdy Tomek odnajduje przyjaciela, okazuje się, że ten pracował tak ciężko, że skończył mu się węgiel. Tomek postanawia mu pomóc i zaczyna pchać go do składu węgla. Po drodze na wysokich klifach dwie lokomotywy zauważają aż dwa złote orły. Lokomotywy stwierdzają, że wspaniale jest zobaczyć dwa złote orły, ale jeszcze wspanialej jest pomóc przyjacielowi w potrzebie.

Postacie

Miejsca

Niejasności

  • Gdy Tomek przejeżdża obok zostawionych przez siebie wagonów, powinien przypomnieć sobie o pracy.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki