FANDOM

-Wystarczy Tomku! Zatrzymaj się! | Pan Szyneczka

Picnic21
Tomek i Urodzinowy Piknik

Tomek i Urodzinowy Piknik (ang.Thomas and the Birthday Picnic) - jest ósmym odcinkiem serii dziewiątej.

Fabuła

Na Wyspę Sodor przybywa Pelagia Szyneczka by świętować swoje urodziny. Tomek ma ją zabrać wraz z Panem Szyneczką i jego żoną na urodzinowy piknik. Chce by poiknik odbył się w Szmaragdowej Dolinie, jednak świeżo zaorane pola wszystko psują. Następnie zabiera ich do Szkockiego Zamku, ale ten jest w remoncie. W końcu Tomkowi kończą się pomysły i wraca do hangaru z myślą, że to są najgorsze urodziny Mamy Pana Szyneczki w całym życiu. Wtedy przypomina sobie, że zostawił na stacji tort urodzinowy. Z pomocą innych lokomotyw, Tomek wpada na pomysł by urządzić piknik na stacji Knapford. To okazuje się dobrym rozwiązaniem, a Mama Pana Szyneczki jest zadowolona ze swojego najlepszego przyjącia urodzinowego.

Postacie

Miejsca

Ciekawostki

Niejasności

  • Gdy Piotruś mówi: "Nie przejmuj się!", przesuwa się lekko w prawo.
  • Gdy Tomek mówi: "Właśnie! Nasze gwizdki!", Edek i Henio nie wyglądają na zaskoczonych.
  • W tym odcinku Las Henia jest częścią Szmaragdowej Doliny.
  • W polskiej wersji narrator mówi, że na przyjęciu lokomotywy trąbiły, a powinien powiedzieć gwizdały.

Galeria