FANDOM

-Przepraszam Arturze! Muszę dogonić uciekający samochód! | Tomek

ThomasAndTheRunawayCar81.png
Tomek i Uciekający Samochód

Tomek i Uciekający Samochód (ang.Thomas and the Runaway Car) - jest siedemnastym odcinkiem serii jedenastej.

Fabuła

Tomek ma zabrać nowy samochód zawiadowcy, a Gabryś podest dla orkiestry na wystawę. Duża lokomotywa namawia małą na wyścig. Gabryś szybko rusza w drogę, a Tomek czeka na załadowanie samochodu na wagon. Martwi się, że przegra wyścig i rusza w pościg za Gabrysiem zanim wagon z samochodem zostaje do niego podczepiony.

Na wzgórzu wagon odłącza się od Tomka i zaczyna pędzić w dół. Niebieska lokomotywa szybko rusza w pościg. Wagon z samochodem przejeżdża tak szybko obok Artura, że ten wpada na bufory, a wiezione przez niego ryby wypadają z wagonów. Następnie wagon z samochodem ochlapuje błotem Rózię, która właśnie wyjechała z myjni. W końcu wagon uderza w bufory, a samochód ląduje w stogu siana.

Gdy Tomek spotyka Gabrysia, prosi go by pojechał do portu po Kamusia, by ten ustawił samochód z powrotem na wagonie. Gabryś szybko przywozi dźwig, a samochód szybko wraca na wagon. Tomek chcąc podziękować przyjacielowi za pomoc prosi go by zabrał samochód na wystawę za niego.

Postacie

Miejsca

Ciekawostki

Niejasności

  • Gdy Gabryś rozmawia z Tomkiem w porcie, jego zderzak jest ustawiony krzywo.
  • Gdy wagon zaczyna zjeżdżać w dół, słychać pęknięcie zaczepu, ale Tomek nie był doczepiony do wagonu.
  • Gdy Artur zjeżdża na bocznicę, nagle zwalnia, a następnie przyspiesza.
  • Gdy Artur uderza w bufory, jego małe tylne koło wykoleja się.
  • Gdy Rózia zostaje ochlapana błotem, błoto pokrywa niemal całą jej twarz, ale chwilę póżniej gdy mija ją Tomek błoto pokrywa znacznie mniejszą część jej twarzy.
  • Samochód nie był przymocowany do wagonu, więc powinien z niego spaść podczas zjazdu ze wzgórza.
  • Artur powinien przewozić ryby w chłodniach, a nie w otwartych wagonach towarowych.
  • Model Pani Szyneczki z odcinka Zielony Zawiadowca z serii dziesiątej jest widoczny w tłumie ludzi, ale sama Pani Szyneczka stoi wraz z mężem na peronie w pobliżu miejsca, w którym odbywa się piknik.
  • W polskiej wersji przez cały ten odcinek Rózia ma na imię Róża.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki