FANDOM

-Jeremiasz jest lepszy od statku kosmicznego! | Piotruś

ThomasandtheSpaceship33
Tomek i Statek Kosmiczny

Tomek i Statek Kosmiczny (ang.Thomas and the Spaceship) - jest siódmym odcinkiem serii jedenastej.

Fabuła

Jest mglista noc. Wszystkie lokomotywy kończą pracę i wracają na noc do hangaru. Piotruś, który się zepsuł czeka na pomoc Tomka. Ten podczepia się do niego i razem jadą do hangaru. Po drodze Piotruś zauważa dziwne, migotające światło na niebie i stwierdza, że to statek kosmiczny. W Domkowie dwie lokomotywy mówiąo tym, co Piotruś zobaczył, ale Gabryś stwierdza, że to bzdura. Wtedy zjawia się Pan Szyneczka i każe Tomkowi tej nocy rozwozić pocztę zamiast Piotrusia. Tomek uznaje, że to dobra okazja by poszukać statku kosmicznego, którego zauważył Piotruś. Niebieska lokomotywa wyrusza w drogę i zauważa migotajace światło u dołu Gabrysiowego Wzgórza, ale to okazuje się być tylko oświetleniem miejsca pracy robotników. Następnie widzi inne migotające światło, ale to okazuje się być światłem latarnii morskiej. W końcu Tomek zauważa przemieszczające się na niebie migotające światło i jedzie za nim, ale w krótce okazuje się, ża statek kosmiczny, którego widział Piotruś to w rzeczywistości samolot Jeremiasz. Rozczarowany Tomek wraca do Domkowa i prosi Gabrysia by ten pomógł mu dostarczyć pocztę, a ten się zgadza. Następna noc jest pozbawiona mgły i wszystkie lokomotywy stojące przed hangarem razem oglądają ladującego Jeremiasza i stwierdzają, że ten jest dużo lepszy od statku kosmicznego.

Postacie

Miejsca

Niejasności

  • W odcinku Tomek, Piotruś i Pociąg Pocztowy narrator mówi, że cztery wagony pocztowe są zbyt ciężkie dla jednej lokomotywy, ale w tym odcinku Tomek ciągnie sześć wagonów pocztowych bez kłopotów.
  • Wagony Służbowe powinny zostać dołączone do pociągów Tomka i Gabrysia.

Galeria