FANDOM

-Jestem najszybszą lokomotywą na wyspie! Na pewno dogonię wasz latawiec! | Tomek

ThomasandtheRunawayKite19
Tomek i Pogoń za Latawcem

Tomek i Pogoń za Latawcem (ang.Thomas and the Runaway Kite) - jest trzynastym odcinkiem serii trzynastej.

Fabuła

Jest dzień, w którym ma się odbyć festiwal latawców. Tomek ma odebrać z portu puchar dla zwycięzcy festiwalu. Po odebraniu przesyłki rusza w drogę. Gdy wjeżdża na wzgórze zauważa, że Stefcio Szyneczka i Brydzia Szyneczka, czyli wnuki grubego zawiadowcy puszczają na polu latawiec. Nagle zaczyna wiać silny wiatr i latawiec zaczyna uciekać. Tomek cały dzień próbuje go złapać, ale nez skutku. W końcu postanawia poprosić o pomoc Edka, Piotrusia, Emilkę i Karola. Lokomotywy szukają go po całej wyspie, a ten w końcu ląduje na jednym z semaforów. Tomek zabiera wnuki grubego zawiadowcy na festiwal, a ich latawiec go wygrywa.

Postacie

Miejsca

Ciekawostki

Niejasności

  • Tomek twierdzi, że jest najszybszą lokomotywą na wyspie, ale najszybszą lokomotywą jest Szymek.
  • Edek jest starą i mądrą lokomotywą, więc nie powienien chcieć gonić latawca.
  • Tomek nie pozwala Emilce złapać latawca mimo, że ten przez dłuższą chwilę leżał przed nią.
  • Stefcio Szyneczka i Brydzia Szyneczka powinni puszczać latawiec pod nadzorem osoby dorosłej zwłaszcza, że pole na którym puszczali latawiec znajdowało się w pobliżu torów.
  • Nawet jeśli Tomek dogoniłby latawiec, to jakby go złapał?
  • Wagony Służbowe powinny zostać dołączone do pociągów Tomka, Edka, Henia, Kuby, Piotrusia i Marty.
  • W polskiej wersji narrator nie mówi, że latawiec wnuków zawiadowcy wygrał festiwal.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki