FANDOM

-To była świetna zabawa, ale żebym mogła prześcignąć cię na tym wzgórzu, to musiałyby mi wyrosnąć skrzydła i powinnam być samolotem! | Bercia

ThomasandBertie
Tomek i Bercia

Tomek i Bercia (ang.Thomas and Bertie) - jest czternastym odcinkiem serii pierwszej.

Fabuła

Tomek poznaje Bercię, autobus, który zabrał jego pasażerów gdy wjechał w zaspę śnieżną. Bercia twierdzi, że jest szybsza od Tomka, ale ten temu zaprzecza. Dla rozstrzygnięcia sporu decydują się na wyścig. Bercia prowadzi przez większość wyścigu, ale na ostatnim wzgórzu Tomek ją wyprzedza i wygrywa.

Postacie

Miejsca

Ciekawostki

Niejasności

  • Gdy Bercia mówi: "Ach, już pamiętam!" widać, że ma w oczach wywiercone małe otwory.
  • Gdy Tomek przyjeżdża na stację Elsbridge widać, że ma twarz Piotrusia.
  • Gdy Tomek stoi na stacji Dryaw, lądujący w tle samolot zamiast śmigieł ma przeżroczysty dysk.
  • Gdy Ania i Klara mówią: "Zbliżamy się!", Tomek przejeżdża po starej linii Tobika co jest niemożliwe.
  • Gdy rozpoczyna sie wyścig widać, że Klara stoi w niewłaściwy sposób.
  • Gdy Tomek mówi: "Dowidzenia Berciu!", Klara stoi w niewłaściwy sposób.
  • Gdy narrator mówi: "Póżniej tory rozeszły się z drogą!", Klara stoi w niewłaściwy sposób.
  • Gdy Tomek przejeżdża przez stację Lower Arlesburgh, Klara stoi w niewłaściwy sposób.
  • Gdy Tomek mówi: "O jej! O jej!", Klara stoi w niewłaściwy sposób.
  • Gdy Tomek przejeżdża przez most, Ania stoi w niewłaściwy sposób.
  • Gdy Tomek wjeżdża do tunelu, na górze ekranu widać wyposażenie studia.
  • Gdy narrator mówi: "Teraz Tomek osiagnął swoją maksymalną...!", Klara stoi w niewłaściwy sposób.
  • Wielu pasażerów na stacji Ffarquhar jest przyczepionych do ziemi za pomocą szarej plasteliny.

Galeria