FANDOM

-Straciłem pasażerów! Teraz na pewno wolą Bercię! | Tomek

ThomasgetsBumped39
Tomek Wypada z Szyn

Tomek Wypada z Szyn (ang.Thomas Gets Bumped) - jest szóstym odcinkiem serii trzeciej.

Fabuła

Tomek jest spóżniony po tym jak ten odwozi dzieci do domu, gdy ich autobus się psuje. Przez to Tomek boi się ,że Gruby Zawiadowca zamieni go inną lokomotywą. Jego obawy się podwajają gdy wjeżdżając na wyboiste tory wykoleja się. Po tym wszystkim zostaje wysłany do przetaczania wagonów na bocznicy, a pasażerami w tym czasie zajmuje się Bercia. Tomek jest pewien ,że stracił pasażerów na zawsze, ale Gruby Zawiadowca zmienia jego rozkład jazdy tak, by mógł współpracować z Bercią.

Postacie

Miejsca

Ciekawostki

Niejasności

  • Gdy Tomek na początku przejeżdża przez most, tory pod mostem prowadzą w ślepy zaułek.
  • Gdy Tomek stoi przed semaforem obok Piotrusia widać, że jego korbowód jest oderwany z jego dwóch pierwszych kół.
  • Gdy narrator mówi: "Tomek zaczekał, aż dzieci..." widać, że Tomek ciągnie tylko Anię.
  • Gdy narrator mówi: "Tomek znał każdy centymetr swojej trasy...", pod Anią i Klarą wisi drut.
  • Gdy Tomek wjeżdża na wykrzywione szyny kamień jest widoczny pod nim.
  • Na budynku stacji Ffarquhar brakuje napisu "Ffarquhar".
  • Samochód zawiadowcy jest czarny, a powinien być niebieski.
  • Gdy Tomek na bocznicy uderza w wagon, widać ,że wagon jest ciągnięty do przodu przez nitkę.

Galeria