FANDOM

-Lokomotywy nie łowią ryb! | Kuba

ThomasGoesFishing
Tomek Jedzie na Ryby

Tomek Jedzie na Ryby (ang.Thomas Goes Fishing), jest dwunastym odcinkiem serii pierwszej.

Fabuła

Gdy Tomek przejeżdża przez, często widzi ludzi łowiących ryby w rzece. Zaczyna marzyć o tym by łowić ryby i jest zły gdy jego przyjaciele mówią mu, że lokomotywy nie łowią ryb. Pewnego dnia psuje się wieża ciśnień i Tomek musi nabrać wody z rzeki. Po wykonaniu tej czynności Tomka zaczyna boleć kocioł. Lokomotywa zjeżdża na bocznice i czeka na inspektora. Gdy mężczyzna się zjawia, od razu rozpoczyna przegląd. Stwierdza, że do kotła Tomka przedostała się ryba. Maszynista i palacz ją wyławiają, a następnie wraz z zawiadowcą ją jedzą. Pan Szyneczka stanowczo mówi Tomkowi, że lokomotywy nie łowią ryb, a ten tylko dodaje, że łowienie ryb dla lokomotyw jest zbyt niewygodne.

Postacie

Miejsca

Ciekawostki

Niejasności

  • W jednej scenie Ania i Klara stoją w niewłaściwy sposób.
  • Gdy Tomek mówi: "A niech to! Chce mi się pić!", w tle widać wyposarzenie studia.
  • Woda w rzece jest brązowa, a gdy jest wlewana do kotła Tomka jest przeżroczysta.
  • Tomek ma zmęczoną twarz Piotrusia w kilku scenach.
  • Gdy inspektor ogląda zbiornik na wodę Tomka, w tle widać wyposarzenie studia.
  • W polskiej wersji w jednej scenie Pan Szyneczka jest błędnie określony jako maszynista.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki