FANDOM

 -Masz bardzo brzydkie koła! | Tomek

Thomas,TerenceandtheSnow22.png
Tomek, Tymcio i Śnieg

Tomek, Tymcio i Śnieg (ang.Thomas, Terence and the Snow) - jest trzynastym odcinkiem serii pierwszej.

Fabuła

Tomek spotyka przyjaznego traktora o imieniu Tymcio i śmieje się z jego gąsienic. Pożniej Tomek specjalnie wyjeżdża w trasę bez pługu i przez to wpada w zaspę śnieżną. Tymcio przybywa mu na ratunek i odtąd są dobrymi przyjaciółmi.

Postacie

Miejsca

Ciekawostki

  • Ten odcinek opiera się na opowieści z Railway Series pod tym samym tytułem.
  • W polskiej wersji z TVP3 Kraków ten odcinek nosił tytuł "Tomek, Terence i Śnieg".
  • W polskiej wersji ten odcinek tak naprawdę nosi tytuł "Tomek, Tobiasz i śnieg".
  • Fragment z odcinka Tomek i Konduktor jest używany.

Niejasności

  • W niektórych zbliżeniach kamery widać, że Tomek nie ciągnie Ani i Klary.
  • Gdy Tomek mówi: "To tylko puch! Nic wielkiego!" widać, że jego koła przez chwilę się nie obracają.
  • Gdy Tomek przyjeżdża do hangaru po Anię i Klarę widać, że obok niego stoi wagon towarowy. Chwilę póżniej gdy Tomek wyjeżdża widać, że przed wagonem towarowym stoi Wagon Służbowy.
  • Gdy kamera pokazuje z bliska pług śnieżny Tomka widać, że Ania i Klara nie stoją przy peronie stacji.
  • Gdy Tomek wyjeżdża ze stacji Knapford widać, że Ani i Klarze brakuje naklejek z imionami.
  • Gdy Tomek mówi: "Na stertę węgla!" widać, że Klara jest wykolejona.
  • Gdy Tomek próbuje wyjechać z zaspy widać ,że jego ostatnie koło przecina podłogę.
  • Gdy narrator mówi, że konduktor poszedł po pomoc, Klara wygląda na zadowoloną, a powinna być smutna.
  • W polskiej wersji przez cały ten odcinek Tymcio ma na imię Tobiasz.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki