FANDOM

-Ratunku! Nie otworzę więcej oczu, dopóki nie wróci mój maszynista! | Piotruś

Thomas,PercyandtheDragon82
Tomek, Piotruś i Smok

Tomek, Piotruś i Smok (ang.Thomas, Percy and the Dragon) - jest siódmym odcinkiem serii trzeciej.

Fabuła

Pewnej nocy Piotruś żartuje z Tomka, przypominając mu jak kiedyś go przestraszył udając ducha. Tomek nie zwraca na to uwagi, a wieczorem zostaje wysłany po specjalny ładunek do portu. Tomek jest przestraszony gdy okazuje się, że tym ładunkiem jest smok. Jego maszynista tłumaczy mu, że ten smok jest wykonany z papieru. Tymczasem Piotruś stoi na ciemnej bocznicy, gdyż zepsuta zwrotnica nie pozwala mu nigdzie pojechać. Wkrótce się okazuje, że musi zostać na niej na noc. Gdy kładzie się spać, obok niego przejeżdża Tomek ciągnący chińskiego smoka. Piotruś nie wie, że smok jest sztuczny, dlatego wpada w panikę. Następnego dnia nikt nie wierzy Piotrusiowi, że ten zobaczył smoka. Jeszcze tego samego dnia znowu spotyka smoka i znowu wpada w panikę. Na szczęście Tomek tłumaczy mu, że smok nie jest prawdziwy. Dwie lokomotywy stwierdzają, że mimo wszystko są odważne.

Postacie

Miejsca

Ciekawostki

Niejasności

  • Gdy kamera pokazuje Kubę, Henia i Kaczora, przednie koła Henia są wykolejone.
  • Gdy narrator mówi: "Wtedy zaczęły się kłopoty!", wagon stojący za Piotrusiem jest wykolejony.
  • W jednej scenie w tle pojawia się Diesel mimo, że wrócił on na wyspę Sodor dopiero w odcinku Powrót Diesla.
  • Gdy Tomek przejeżdża ze smokiem pod mostem, widać, że tory w tle prowadzą w ślepy zaułek.
  • Gdy Tomek rozmawia w nocy z Piotrusiem w Domkowie, stoi w środku hangaru, ale gdy rano rozmawia z zawiadowcą, stoi na samym końcu hangaru.
  • Narrator mówi, że oświetlenie smoka było przymocowane do platformy, ale oświetlenie było częścią smoka.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki