FANDOM

-Przydałyby ci się szyny! Potrafią zdziałać cuda! | Piotruś

Thomas,PercyandthePostTrain55
Tomek, Piotruś i Pociąg Pocztowy

Tomek, Piotruś i Pociąg Pocztowy (ang.Thomas, Percy and the Post Train) - jest dwunastym odcinkiem serii trzeciej.

Fabula

Każdej nocy Tomek i Piotruś ciążko pracują ciagnąc pociagi pocztowe i rozwożąc przesyłki po całej wyspie. Pewnego dnia Harold mówi Piotrusiowi, że wkrótce to będzie dostarczał przesyłki, a nie lokomotywy. Tomek i Piotruś postanawiają nie pozwolić by tak się stało i starają się rozwizić przesyłki jeszcze szybciej. Dodatkowo Tomek odwozi do domu kierownika poczty, a ten z wdzięczności postanawia, że przesyłki będą nadal rozwoziły lokomotywy.

Postacie

Miejsca

Ciekawostki

  • Jeremiah Jobling jest kierownikiem poczty.
  • W polskiej wersji ten odcinek tak naprawdę nosi tytuł "Tomek, Piotrek i Pociąg Pocztowy".

Niejasności

  • Gdy na początku odcinka Piotruś przejeżdża ciągnąc pociąg pocztowy przez most, a Tomek przejeżdża z pociągiem pocztowym pod mostem widać, że tory w tle prowadzą w ślepy zaułek.
  • Gdy Piotruś obraca się na obrotnicy, zaczyna się poruszać zanim ta przestaje się obracać.
  • Gdy Tomek i Piotruś rozmawiają na stacji Dryaw, obok ich lamp widać czarne przewody.
  • Gdy kierownik poczty podaje rękę maszyniście Tomka widać, że brakuje mu szalika na szyi. W dodatku jest błędnie nazwany maszynista.

Galeria

Tomek i przyjaciele s03 12 (064) - Tomek, Piotrek i pociąg pocztowy