FANDOM

-Nie mogę podróżować wagonami, w których mieszkają myszy! | Alicja Botti

Thomas,PercyandtheSqueak40
Tomek, Piotruś i Pisk

Tomek, Piotruś i Pisk (ang.Thomas, Percy and the Squeak) - jest dwudziestym pierwszym odcinkiem serii szóstej.

Fabuła

Tomek jest przejęty gdy na wyspę Sodor ma przyjechać Alicja Botti, sławna śpiewaczka. Jest zachwycony, ponieważ to on otrzymuje zadanie odebrania jej z portu i zabrania na miejsce koncertu. Z tego powodu dokucza Piotrusiowi.

W porcie śpiewaczka zauważa, że w Klarze mieszka mysz. Zaczyna krzyczeć tak głośno i tak długo, że pękają wszystkie szyby w mieście. Gdy do portu przyjeżdża Piotruś, Alicja Botti postanawia, że na koncert pojedzie w jego wagonach. Póżniej Tomek przeprasza Piotrusia za swoje zachowanie i dwaj przyjaciele jadą do hangaru. Tam Tomek pokazuje przyjacielowi, że mysz otrzymała domek w rogu ściany hangaru, a na imię dał jej Alicja.

Postacie

Miejsca

Ciekawostki

Niejasności

  • Gdy Tomek wyjeżdża do myjni, Klara stoi w niewłaściwy sposób.
  • Na plakacie pisze, że koncert odbędzie się "tej nocy na zamku", ale koncert odbył się w nocy następnego dnia. Ponadto na plakacie zamiast "Alicia Botti" pisze "Allicia Botti".
  • Gdy Piotruś przyjeżdża do portu, dym z jego komina nagle znika wskazując na to, że film był cięty.
  • Gdy Tomek i Piotruś na końcu spotykają się w myjni,tylne koło pod kabiną Gabrysia jest wykolejone.
  • Jest niemożliwe, żeby krzykiem Alicja Botti rozbiła wszystkie szyby w mieście.

Galeria