FANDOM

-Owce utknęły na wzgórzu! Musimy je uratować! | Tobik

TobyHadaLittleLamb66
Tobik i Małe Owieczki

Tobik i Małe Owieczki (ang.Toby Had Little Lamb) - jest dwudziestym odcinkiem serii szóstej.

Fabuła

W pewien zimowy dzień Gospodarz Maciej prosi Tobika by ten sprowadził weterynarza, gdyż jego owce zaczęły rodzić. Wkrótce okazuje się, że przez zamieć śnieżną owce utknęły na wzgórzu. Kaczor próbuje przebić się przez śnieg, ale bezskutecznie. Tobik przypomina sobie wtedy o swoich starych torach i jadąc nimi dociera wraz z weterynarzem na wzgórze. Owce zostają uratowane, a następnie schraniają się w Hani. Tobik zostaje z nimi aż do odwilży.

Postacie

Miejsca

Ciekawostki

Niejasności

  • Owieczki miały schronić się w Hani, ale w zbliżeniu widać, że owieczki przebywają w czerwonym wagonie.
  • Gdy Kaczor próbuje przejechać przez zaspę śnieżną, jego maszynista ma czarne włosy i szczupłą twarz, ale gdy Kaczor wraca na stację Callan, jego maszynista ma brązowe włosy i pulchną twarz.
  • Tobik mówi, że zna swoje stare tory jak własny kocioł, więc dlaczego zapomniał o starym moście?
  • W polskiej wersji przez cały ten odcinek Kaczor ma na imię Kaczorek, a Hania ma na imię Henia.
  • W polskiej wersji przez cały ten odcinek Gospodarz Maciej jest określony jako Rolnik.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki