FANDOM

Take-n-Playlogo
Take-n-Play - jest firmą produkującą metalowe z plastikowymi elementami modele bohaterów z serialu Tomek i Przyjaciele. Model posiadają magnesy, które umożliwiają tworzenie składów. Zabawki z tej serii są sprzedawane w polsce głównie w sieci sklepów Smyk. Producentem serii jest firma Fisher-Price, która należy do spółki Mattel. Firma zastąpiła istniejące do 2010 roku Take-Along. Firma Take-n-Play wiernie odwzorowała produkty firmy Take-Along, a następnie wyprodukowała wiele nowych.

Produkty

Lokomotywy

Wagony

Pojazdy

Inne Postacie

Ciekawostki i Niejasności

  • Nowe lokomotywy z filmu "Bohater Torów" nie były sprzedawane w filmowych opakowaniach.
  • Nowy Model Edka, posiada czerwone bufory.
  • Modele serii Take-n-Play to nieco lub znacznie zmodernizowane modele serii Take-Along.
  • Prototyp modelu Kamilka wykorzystywał przemalowany model Maksa lub Mateusza bez ładowni.
  • Model Kapitana nie posiada masztu.
  • Pierwszy model Sylwka posiadał czerwony uchwyt na zderzaki, zamiast żóltego. Ten błąd został poprawiony, w nowej wersji jego modelu, wydanej w 2013 roku.
  • Prototyp modelu Karola posiadał czarną kopułę.
  • Po obu stronach opakowania zestawów torów widnieją zdjęcia torów z serii Take-Along.

Galeria