Wikia

Wiki Tomek i Przyjaciele

Szybka Basia

Komentarze0
1498stron na
tej wiki

-Oboje mamy dzwonki! Możemy się razem pobawić! | Basia

BigBelle81
Szybka Basia

Szybka Basia (ang.Big Belle) - jest piętnastym odcinkiem Serii 15.

FabułaEdytuj

Basia spotyka Tobika, z którym nigdy wcześniej nie rozmawiała, gdyż przybyła na wyspę stosunkowo niedawno. Zauważa, że Tobik podobnie jak ona ma dzwonek i postanawia się z nim zaprzyjażnić. Gdy Tomek mówi gdzie mieszka Tobik, Basia natychmiast jedzie się z nim spotkać. Gdy Basia znajduje Tobika, ten jest zaskoczony widokiem tak wielkiej lokomotywy. Basia mówi tramwajowi, że chce się z nim bawić, a ten odpowiada jej, że dla niego najlepszą zabawą jest słuchanie śpiewu ptaków. Basia jednak nie chce słuchać ptaków i zapewnia Tobika, że znajdzie dla nich lepszą zabawę. Tobik ma wątpliwości, ale zgadza się pojechać z Basią na gabrysiowe wzgórze. Basia chce się z nim ścigać na szczyt wzgórza. Gdy wyścig się zaczyna, Tobik po cichu chowa sie na bocznicy. Basia szybko go znajduje i proponuje mu inną zabawę.

Tobik i Basia dojeżdżają do gospodarstwa ze świniami. Tobik mówi basi, że dla niego zabawą jest obserwowanie bawiących się w błocie świń. Basia postanawia użyć swoich armatek wodnych i zrobić świniom błotnistą kałużę. Tobik na widok wody z armatek, przestrasza się i zjeżdża na bocznicę. Basia szybko go znajduje i proponuje by pojechali na stację Maithwaite. Gdy Basia wjeżdża na stację, zaczyna głośno dzwonić swoim dzwonkiem. Tobik słysząc tak głośny dżwięk, przestrasza się i ucieka. Basia jedzie go szukać.

Basia znajduje Tobika chowającego się w swoim hangarze. Jest smutna, gdyż myśli, że Tobik nie chce zostać jej przyjacielem. Wkrótce Basia i Tobik zaczynają słuchać śpiewu ptaków i szybko znajdują wspólny język. Następnie jadą go gospodarstwa i razem obserwują bawiące się w błocie świnie. Póżniej na stacji Maithwaite Basia i Tobik na widok pasażerów zaczynają cicho dzwonić swoimi dzwonkami. Tobik uznaje Basię na swoją przyjaciółkę.

PostacieEdytuj

MiejscaEdytuj

NiejasnościEdytuj

  • Gdy Basia mówi: "Zaczynany wyścig, Tobiku!" widać, że wzgórze ma trzy tory, ale w następnej scenie widać, że wzgórze ma dwa tory.
  • Tobik nie powinien zostawić Hani na stacji Knapford.
  • Basia nie powinna marnować zapasu wody na zabawę ze świaniami.
  • Tomek i Piotruś nie powinni jechać tym samym torem, w tak niewielkiej odległości od siebie.
  • Tobik widział Basię w filmie Dzień Diesli, więc nie powinien się jej bać.
  • Wagon służbowy powinien zostać dołączony do pociągu Piotrusia.

GaleriaEdytuj

Więcej od Wikii

Losowa wiki