Wikia

Wiki Tomek i Przyjaciele

Szczęśliwy Hirek

Komentarze0
1591stron na
tej wiki

-Jestem starym parowozem Tomku, lubię cicho sapać! | Hirek

HappyHiro38
Szczęśliwy Hirek

Szczęśliwy Hirek (ang.Happy Hiro) - jest siódmym odcinkiem serii piętnastej.

FabułaEdytuj

Tomek zauważa, że Hirek jest nieszczęśliwy, dlatego postanawia go pocieszyć. Prosi Karola by ten opowiedział mu kawał. Żart jest śmieszny, ale na twarzy Hirka nie pojawia się uśmiech. Póżniej Tomek spotyka Hirka w centrum ratowniczym i zauważa, że ten nadal jest smutny. Tomek pyta się go dlaczego jest nieszczęśliwy, a japońska lokomotywa wyznaje mu, że tęskni za swoją ojczyzną. Tomek znowu  postanawia go pocieszyć i zabiera go na wycieczkę po wyspie mgieł. Na wyspie mgieł Tomek pokazuje Hirkowi dziuplany tunel. Hirek na widok ćwierkających ptaków zaczyna się uśmiechać, ale Tomek tego nie zauważa i jedzie dalej. Następnie dwie lokomotywy dojeżdżają do wybrzeża wyspy. Na widok morza Hirek zaczyna się uśmiechać, ale Tomek tego nie zauważa i jedzie dalej. Następnie lokomotywy dojeżdżają do stacji przeładunkowej. Hirek zaczyna się uśmiechać na widok drewna jobi, ale Tomek tego nie zauważa i przedstawia przyjacielowi Szasta, Prasta i Ferdynanda. Mieszkańcy wyspy są tak głośni, że Hirek traci cierpliwość i mówi Tomkowi o tym co czuje. Tomek zaczyna rozumieć, że chcąc rozweselić Hirka, tylko pogorszył jego stan. Tomek i Hirek ponownie zwiedzają wyspę, ale tym razem bez pośpiechu. Hirek obserwuje ptaki, morze i drzewa jobi. Stwierdza, że wyspa mgieł przypomina mu jego ojczyznę i przyznaje, że w końcu poczuł się szczęśliwy.

PostacieEdytuj

MiejscaEdytuj

NiejasnościEdytuj

  • Gdy Tomek i Hirek wjeżdżają do tunelu, ich lampy zapalają się automatycznie co jest niemożliwe.
  • Wagon służbowy powinien zostać dołączony do pociągu Piotrusia.
  • W polskiej wersji przez cały ten odcinek Karol ma na imię Czarek.

GaleriaEdytuj

Więcej od Wikii

Losowa wiki