FANDOM

-Nigdy nie pojadę bez moich szczęśliwych wagonów! | Henio

Henry'sLuckyDay60.png
Szczęśliwy Dzień Henia

Szczęśliwy Dzień Henia (ang.Henry's Lucky Day) - jest ósmym odcinkiem serii jedenastej.

Fabuła

Henio pracując ciężko przy odśnieżaniu zasypanych śniegiem torów sprawia, że inne lokomotywy są wszędzie na czas. Tomek sugeruje mu, że ten ma szczęście, gdyż ma szczęśliwe wagony, a ten mu wierzy. Następnego dnia chcąc mieć szczęście, Henio przyjeżdża na bocznicę by zabrać swoje szczęśliwe wagony, ale okazuje się, że zabrał już je Edek. Henio jest przekonany, że potrzebuje do szczęścia swoich szczęśliwych wagonów, gdy na jego tory spada lawina śniegu i gdy ma kłopoty z wjazdem na wzgórze, dlatego postanawia odszukać Edka. W końcu znajduje swoje szczęśliwe wagony na bocznicy i pędzi w ich kierunku. Wtedy Henio wpada w poślizg i uderza w wagony doszczętnie je niszcząc. Wtedy zielona lokomotywa zaczyna rozumieć, że wagony nie przynoszą szczęścia i szybko jedzie wykonać swoje zadanie bez ich pomocy.

Postacie

Miejsca

Ciekawostki

Niejasności

  • Gdy Henio zauważa brak wagonów, bocznica jest pusta, ale w następnej scenie na bocznicy stoi Tomek.
  • Prezenty dla dzieci powinny być przeworzone w wagonach pocztowych, a nie w wagonach towarowych.
  • Jedno z drzew w lesie nie jest pokryte śniegiem.
  • Gdy Henio wjeżdża ciągnąc wagony pełne prezentów na stację Maithwaite, Ala stoi wraz z innymi dziećmi na peronie, ale w zbliżeniu kamery Ali nigdzie nie widać.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki