FANDOM

-Zły i grubaśny! Oto on, Hektor straszny! | Nieznośne Wagony

HectortheHorrid!55
Straszny Hektor

Straszny Hektor (ang.Hector the Horrid!) - jest piątym odcinkiem serii jedenastej.

Fabuła

Wiluś i Benio przyjeżdżają na bocznicę z nowym wagonem towarowym o imieniu Hektor, który ma zostać napełniony węglem i ostrzegają Tomka, że ten jest bardzo agresywny. Tomek chcąc napełnić go węglem, podjeżdża do niego, ale Hektor zaczyna głośno krzyczeć. Przestraszony Tomek postanawia najpierw napełnić inne wagony. Póżniej na bocznicę przyjeżdża Rózia by pomóc Tomkowi w pracy. Gdy Hektor ją zauważa, znowu zaczyna głośno krzyczeć. Przestrasznona Rózia szybko ucieka. Tomek chcąc przywołać wagon do porządku mocno w niego udeża, a ten wykoleja się. Gdy Hektor wraca na tory, przyznaje się, że straszył lokomotywy tylko dlatego, że jeszcze nigdy wcześniej nie był napełniany węglem i dlatego się go boi. Tomek pokazuje mu, że węgiel wcale nie jest straszny, dzięki czemu teraz Hektor jest najbardziej miłym w stosunku do lokomotyw wagonem towarowym.

Postacie

Miejsca

Niejasności

  • Gdy Rózia ucieka ze składu węgla, lampa na przedie Tomka jest ustawiona krzywo.
  • Gdy Hektor wykoleja się, jego oczy są ustawione pod złym kątem względem siebie.
  • Wagony Służbowe powinny zostać dołączone do pociągów Edka i Kuby.
  • W polskiej wersji przez cały ten odcinek Rózia ma na imię Róża.
  • Rózia ma ten sam dźwięk gwizdka co Wiluś i Benio.
  • Gdy Tomek podłącza Hektora do pociągu Kuby oczy Hektora są ustawione pod złym kątem względem siebie.

Galeria