FANDOM

-Ale jeśli wkrótce nie przejedziesz przez most to Gruby Zawiadowca będzie niezadowolony! | Radek

TheOldBridge26
Stary Most

Stary Most (ang.The Old Bridge) - jest czwartym odcinkiem serii siódmej.

Fabuła

Po wypadku na starym moście, Sławek boi się po nim przejeżdżać. Radek przez to wykonuje jednocześnie pracę swoją i Sławka, podczas gdy ten przetacza wagony na bocznicy. Pewnego razu Radkowi kończy się zapas wody i zatrzymuje się na moście. Sławek się boi ale chcąc pomóc przyjacielowi przezwycięża strach i wjeżdża na most. Odtąd Sławek nie boi się starego mostu, a nawet lubi przez niego przejeżdżać.

Postacie

Miejsca

Ciekawostki

Niejasności

  • Gdy Sławek ma wypadek na moście spada w dół i jedyne co trzyma go w równowadze to doczepione do niego wagony, więc jeśli Radek najpierw ratuje wagony, to Sławek powinien spaść w przepaść.
  • Gdy Radek zatrzymuje się na moście, jego wagony są ustawione w innej kolejności niż wcześniej.
  • Gdy Sławek przetacza wagony na bocznicy, jego oczy są ustawione pod złym kątem względem siebie.
  • Gdy Sławek zatrzyma ciągnać Radka na moście, Radek ma szczęśliwą twarz Sławka.
  • Jak kierownik bocznicy dowiedział się o tym, że Radek utknął na moście?
  • Sławek i Radek stale zamieniają się dżwiękami gwizdków podczas trwania odcinka.
  • Narrator mówi, że Radek utknął na moście, ponieważ skończyła mu się woda, ale kierownik bocznicy mówi Sławkowi, że Radek się zepsuł.
  • W polskiej wersji po tym gdy Radek mówi: "Dziękuję!", narrator mówi: "Powiedział Sławek".
  • W amerykańskiej wersji ten odcinek nosi tytuł: "The Old Iron Bridge" co z tłumaczenia na język polski brzmi "stary stalowy most", ale stary most wykonany jest z drewna, a nie ze stali.

Galeria