FANDOM

-Ani jedno jabłko nie jest obite! Jesteś bardzo delikatną lokomotywą! | Pan Patyczek

ASmoothRide28
Spokojna Przejażdżka

Spokojna Przejażdżka (ang.A Smooth Ride) - jest drugim odcinkiem serii dziesiątej.

Fabuła

Pan Handel wraca pod koniec lata z pracy w kamieniołomie. Jego pierwszym zadaniem jest odebranie jabłek z sadu i zabranie ich na stację. Wszystko idzie dobrze aż do pierwszego wzniesienia. Gdy Pan Handel wjeżdża na wzgórze zaczyna się psuć i zatrzymuje się. Piotruś Sam jadący za nim pomaga mu pokonać wzgórze. Drugim zadaniem lokomotywy jest odebranie owiec od gospodarza i zabranie ich do nowego pastwiska. Gdy Pan Handel napotyka kolejne strome wzgórze, znowu się zatrzymuje. Tym razem pomaga mu Damian. Po dostarczeniu owiec na pastwisko, Pan Handel wraca do Przesiadkówka, gdzie czeka na niego Pan Patyczek. Okazuje się, że Pani Patyczek ma dziś urodziny i Pan Handel ma ich zabrać na kamienną górę, gdzie odbędzie się piknik. Podczas wjazdu na wzgórze Pan Handel znowu się psuje, ale tym razem mówi zawiadowcy o swoim kłopocie. Pan Patyczek sprowadza specjalnego inżyniera, który ma naprawić lokomotywę, a po naprawie Pan Handel jeżdzi tak ostrożnie jak jeszcze nidgy.

Postacie

Miejsca

Ciekawostki

Niejasności

  • W pierwszej scenie Pan Handel jedzie tą samą trasą i ciągnie te same wagony, co gdy póżniej ciągnie wagony pełne jabłek z sadu.
  • Gdy Piotruś Sam zatrzymuje się za wagonami, jego zderzaki są niżej ustawione niż zderzaki wagonów.
  • Gdy Mocny Maciek pcha Pana Handla do Przesiadkówka, Maciek jest ustawiony tyłem do Pana Handla, a Mocny przodem, jednak po dojeżdzie na miejsce Maciek jest z przodu, a Mocny z tyłu.
  • Narrator mówi, że dzieci w wagonach wiwatowały, ale Pan Handel ciągnął tylko jeden wagon.
  • Narrator twierdzi, że Pan Handel jest jedną z najstarszych lokomotyw na wyspie Sodor, ale wiele innych lokomotyw takich jak Sławek, Radek, Książę i Edek jest znacznie starszych od niego.
  • Piotruś Sam nie powinien jechać tuż za pociągiem Pana Handla.
  • Wagon Służbowy powienien zostać dołączony do pociągu Pana Handla.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki