FANDOM

-Nie poświęcę dla ciebie mojego ślicznego zielonego koloru i czerwonych pasków! | Henio

720px-TheSadStoryofHenry34.jpg
Smutna Historia Henia

Smutna Historia Henia (ang.The Sad Story of Henry) - jest trzecim odcinkiem serii pierwszej.

Fabuła

Zielona lokomotywa o imieniu Henio nie chcąc by deszcz zniszczył jej zielonego lakieru i czerwonych pasków, zatrzymuje się w tunelu i nie chce z niego wyjechać. Gdy konduktor, pasażerowie, Pan Szyneczka i Tomek nie są w stanie go z niego wyciągnąć, zawiadowca każe Henia zamurować w tunelu.

Postacie

Miejsca

Ciekawostki

Niejasności

  • Gdy kamera pokauje z bliska stojącego w tunela Henia, widać, że tory kończą się przed lokomotywą.
  • Gdy pasażerowie próbują wypchnąć Henia z tunelu, wyrażnie widać, że prawie wszyscy są przyczepeieni do torów za pomocą szarej plasteliny.
  • Początkowo ostatni wagon Henia ma zderzaki ustawione na normalnej wysokości, ale gdy Tomek do niego podjeżdża, są ustawione niżej bu dopasować ich wysokość do wysokości zderzaków Tomka.
  • Kuba pojawia się w tle mimo, że nie został wprowadzony aż do odcinka Tomek i Wagon Ratunkowy.
  • W polskiej wersji przez cały ten odcinek Tobiasz Szyneczka ma na imię Tobiasz Kapelusik.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki